AD Plastik grupa u prvih devet ovogodišnjih mjeseci poslovala je s neto dobiti od 403.000 eura, nasuprot lanjskog gubitka od 11,6 milijuna eura, pokazuje financijsko izvješće te solinske kompanije za proizvodnju automobilskih dijelova objavljeno u petak.
Poslovni prihodi Grupe u tom su razdoblju iznosili 94,97 milijuna eura i porasli za 14,7 posto u odnosu na prvih devet mjeseci lani.
Predsjednik Uprave Marinko Došen istaknuo je kako rezultati poslovanja AD Plastik Grupe za prvih devet mjeseci “ukazuju na postepenu stabilizaciju tržišta”, koja se očituje kroz rast prodaje novih automobila, a samim time i povećanjem njihove proizvodnje, odnosno povećanjem narudžbi.
“Iako ćemo sigurno još pričekati da brojke na automobilskom tržištu dosegnu one predpandemijske, pozitivni trendovi značajno olakšavaju poslovanje i planiranje”, kazao je Došen.
Poslovni prihodi matične kompanije, AD Plastik d.d. porasli su za 14,8 posto i iznose 70,06 milijuna eura. Rast prihoda, kako se navodi u izvješću, primarno je povezan s rastom narudžbi kupaca, uslijed normalizacije u dobavljačkim lancima i nabavi poluvodiča.
Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 6,92 milijuna eura na razini Grupe, a na razini matičnog društva 2,87 milijuna eura.
Pročitajte još:
Neto dobit Grupe, pak, u prvih devet mjeseci iznosi 403.000 eura, dok je u matičnom društvu ostvarena neto dobit u iznosu od 118.000 eura.
Došen je naveo i kako je trenutno aktivno 30 projekata u Europi, od čega do kraja godine očekuju početak serijske proizvodnje tri projekta, a iduće godine još 22.
Jedan odgovor
Ajde jedna pozitivna vijest.