AD Plastik Grupa u 2023. godini poslovala je s gubitkom od 1,1 milijun eura, značajno ga smanjivši u odnosu na 9,7 milijuna eura gubitka u 2022., izvijestili su iz te solinske kompanije.
Istovremeno su, piše Hina, zabilježili rast poslovnih prihoda za 17,3 posto, na 129,22 milijuna eura.
Pritom su im prihodi na tržištima EU i Srbije viši za 20,5 posto, pa tako njihov udio u ukupnim prihodima Grupe planirano raste te doseže 88,3 posto.
Povećanje narudžbi kupaca uslijed normalizacije u dobavljačkim lancima i nabavi poluvodiča te isporuka za nove modele vozila ukazuju na dugo očekivani početak oporavka automobilskog tržišta, stoji u financijskom izvještaju AD Plastik Grupe.
Lanjska EBITDA iznosla je 7,72 milijuna eura na razini Grupe i značajno je viša od one ostvarene godinu ranije, a neto gubitak od 1,1 milijun eura također je pozitivan pomak u odnosu na gubitak od 9,7 milijuna eura ostvaren godinu ranije.
Pročitajte još:
Predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen istaknuo je da nakon nekoliko godina neizvjesnosti konačno može kazati da je primjetan pozitivan zaokret na automobilskom tržištu.
“U skladu s time rastu i narudžbe naših kupaca, a započinje i proizvodnja novih modela vozila. U protekloj smo godini imali 30 aktivnih projekata, od čega su tri započela, a za njih 18 očekuje nas početak serijske proizvodnje tijekom 2024.”, kazao je Došen.
5 Odgovora
Već se pisalo o tome.
Bravoo
Super
Dosta loše
Super