AD Plastik u prošloj godini značajno smanjio gubitke

Autodijelovi, Foto: Hebert Santos/Pexels

AD Plastik Grupa u 2023. godini poslovala je s gubitkom od 1,1 milijun eura, značajno ga smanjivši u odnosu na 9,7 milijuna eura gubitka u 2022., izvijestili su iz te solinske kompanije.

Istovremeno su, piše Hina, zabilježili rast poslovnih prihoda za 17,3 posto, na 129,22 milijuna eura.

Pritom su im prihodi na tržištima EU i Srbije viši za 20,5 posto, pa tako njihov udio u ukupnim prihodima Grupe planirano raste te doseže 88,3 posto.

Povećanje narudžbi kupaca uslijed normalizacije u dobavljačkim lancima i nabavi poluvodiča te isporuka za nove modele vozila ukazuju na dugo očekivani početak oporavka automobilskog tržišta, stoji u financijskom izvještaju AD Plastik Grupe.

Lanjska EBITDA iznosla je 7,72 milijuna eura na razini Grupe i značajno je viša od one ostvarene godinu ranije, a neto gubitak od 1,1 milijun eura također je pozitivan pomak u odnosu na gubitak od 9,7 milijuna eura ostvaren godinu ranije.

Predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen istaknuo je da nakon nekoliko godina neizvjesnosti konačno može kazati da je primjetan pozitivan zaokret na automobilskom tržištu.

“U skladu s time rastu i narudžbe naših kupaca, a započinje i proizvodnja novih modela vozila. U protekloj smo godini imali 30 aktivnih projekata, od čega su tri započela, a za njih 18 očekuje nas početak serijske proizvodnje tijekom 2024.”, kazao je Došen.

5 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari