Toyotina globalna prodaja pala u veljači

Pixabay.com
Toyota, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Globalna prodaja Toyote Motor pala je za sedam posto u veljači 2024. u odnosu na prethodnu godinu. Na to je utjecao pad prodaje u Kini, zbog lunarne Nove godine, i u Japanu zbog skandala s testovima sigurnosti.

Prodaja u Kini, najvećem svjetskom tržištu automobila, pala je za 36 posto. U 2024. je praznik lunarne Nove godine, koji traje tjedan dana, održan u veljači, dok je prošle godine bio u siječnju. Iz Toyote su rekli da je na prodaju utjecala i velika konkurencija.

Međutim, za siječanj i veljaču zajedno pad prodaje u Kini bio je mnogo manji i to 0,7 posto. No, to je još uvijek manje od porasta prodaje u sektoru osobnih vozila od 6,4 posto, prema podacima udruge automobilske industrije.

Dok je Toyotina prodaja u SAD-u u veljači porasla za 16 posto, a u Europi za 14 posto, u Japanu je pala za trećinu. Prodaja u Japanu pogođena je obustavom proizvodnje i skandalom u Daihatsuu koji također proizvodi neke automobile marke Toyota. Prije godinu dana otkrili su da su lažirali testove sigurnosti u slučaju prometne nesreće.

Toyotina prodaja u Indoneziji i na Tajlandu također je zabilježila dvoznamenkasti pad, prenosi Reuters.

U veljači su gotovo dvije petine vozila prodanih od strane najvećeg svjetskog proizvođača automobila činili benzinsko-električni hibridi. Toyotina globalna proizvodnja smanjila se za 2,6 posto na 737.178 vozila.

Podaci o globalnoj prodaji uključuju informacije o automobilima marke Toyota i onima koji se prodaju pod njezinom luksuznom markom Lexus.

Brojke za Daihatsu nisu uključene u podatke o Toyotinoj globalnoj prodaji i pokazuju da je Daihatsu u veljači imao pad prodaje za 66 posto.

3 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari