Sajmovi omogućavaju izravan kontakt i specifičnu promociju proizvoda

Pixabay.com
Zagreb Foto: Pixabay.com

Sajmovi unatoč razvoju tehnologije imaju budućnost, jer omogućavaju izravan kontakt i specifičnu promociju proizvoda, rečeno je u srijedu na konferenciji Repozicioniranje sajamske industrije u funkciji cjelovitog gospodarskog razvoja.

Potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore (HGK) Dragan Kovačević kazao je kako je Hrvatska zemlja s izvoznim imperativom pa mora dobro tržišno pozicionirati i brendirati proizvode, u čemu ključno mjesto još uvijek imaju sajmovi.

Stoga, kako je rekao, HGK smatra da ulaganje u sajmove nije trošak nego investicija u konkurentnost i budućnost.

“I ove godine, neovisno o smanjenju proračuna, odradili smo ključne sajmove u svijetu poput sajma Seafood Global Expo u Barceloni, najvećih vojnih sajmova u Abu Dhabiu i Francuskoj, sufinancirali smo odlazak drvnoprerađivača na najveći sajam podnih obloga u Hannoveru, a nedavno smo se vratili s najvećeg svjetskog prodajnog sajma Pro Wein u Dusseldorfu”, izvijestio je Kovačević.

Državni tajnik Ministarstva poljoprivrede Mladen Pavić rekao je kako se zadnje dvije godine sajmovi oporavljaju, jer gospodarstvenici shvaćaju koliko znače u prodaji i marketingu.

Ministarstvo poljoprivrede godinama sufinancira troškove izlagača na domaćim i međunarodnim sajmovima, a ove i prošle godine za to je izdvojeno 600 tisuća eura, istaknuo je Pavić.

Pomoćnik direktorice Zagrebačkog velesajma Zoran Ušurić ocijenio je kako se s prestankom pandemije Covida-19 osjeća oporavak sajmovanja, istaknuvši kako su sajmovi nezamjenjiv alat, jer bez obzira na napredak tehnologije, ništa ne može zamijeniti neposredni kontakt.

Smatra kako je budućnost u specijaliziranim sajmovima, kao što je Interliber, s više od 100 tisuća posjetitelja.

Sajmovi su značajni za predstavljanje proizvoda novim tržištima, stvaranje novih poslovnih kontakata te novih kanala za prodaju proizvoda, istaknuo je Ušurić.

Konferencija o sajmovima se održava na osječkom ekonomskom fakultetu, u sklopu obilježavanja Svjetskog dana sajmova – Global Exibitions Day 2023, u organizaciji poslovnog časopisa Suvremena trgovina i Hrvatske gospodarske komore. Pokrovitelji su Ministarstvo poljoprivrede, Osječko-baranjska županija i Grad Osijek.

10 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari