Sajam Meetex naglasio važnost industrije poslovnih događanja

Pixabay.com
Potrebno više kongresnih centara u Hrvatskoj, poručeno s Meetex-a, Foto: Pixabay.com/Ilustracija

Industrija poslovnih događanja (MICE) atraktivna je zbog nesezonalnosti i visoke platežne moći sudionika, no kako bi se razvila potrebna je infrastruktura, prije svega kongresni centri, istaknuto je na šestom izdanje sajma poslovnih događanja Meetex koji traje od 12. do 14. ožujka u Zagrebu.

Sajam je okupilo je više od 200 sudionika iz Hrvatske i inozemstva među kojima su neke od najvećih agencija – organizatora poslovnih događanja u Europi i šire, priopćili su organizatori.

Na ovogodišnjem sajmu, prenosi Hina, održava se više od dvije tisuće sastanaka hrvatskih dionika industrije poslovnih događanja i kupaca iz Europe, Amerike i Azije od kojih će, prema dosadašnjim iskustvima, dobar dio završiti i konkretnim ugovorima.

Na sajmu je najavljen i prvi MEETEX OnTour Toronto 2024., čime je postao jedino događanje te vrste na svijetu koje organizira susrete poslovnih ljudi zbog promocije Hrvatske kao destinacije poslovnih događanja s obje strane Atlantika.

I ove godine partneri sajma su Hrvatska turistička zajednica i Turistička zajednica grada Zagreba.

Direktor Meetexa, Adem Braco Suljić, je najavio da je već sada dogovoreno sudjelovanje gotovo 50 kanadskih agencija specijaliziranih za poslovna događanja.

“Interes za sudjelovanje je velik i sa strane naših dionika industrije poslovnih događanja i siguran sam da ćemo 2024. pamtiti kao godinu još čvršćeg postavljanja Hrvatske na MICE kartu svijeta, rekao je Suljić.

MICE industrija je globalno prošle godine generirala 935 milijardi dolara i u trendu je rasta, istaknuo je jedan od globalno vodećih stručnjaka tom polju Rob Davidson.

Naglasio je da je industrija poslovnih događanja najaktivnija u vrijeme prije i nakon turističke sezone te dovodi goste visoke platežne moći.

“Industrija poslovnih događanja ne poznaje sezonalnost, a prosječan sudionik poslovnih događanja troši tri do pet puta više u odnosu na odmorišne goste”, izjavio je Davidson.

Po njegovoj ocjeni Hrvatska ima sjajne preduvjete za organizaciju poslovnih događanja, no i veliku manu – nedostatak kapaciteta za organizaciju. Gradnja odgovarajućih kongresnih centara u gradovima poput Rijeke, Splita, Varaždina, a posebno Zagreba znatno bi povećala broj skupova koji bi došli u vašu zemlju, smatra Davidson.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari

Pozivamo vas da podijelite svoje mišljenje ispunjavanjem ankete i pomognete nam poboljšati naše usluge!