Prihod od prodaje Dubrovnik Pass kartica u prvih sedam mjeseci devet milijuna eura

Turisti u Dubrovniku, ilustracija
Turisti u Dubrovniku, ilustracija Foto: Pixabay

Dubrovačka gradska uprava izvijestila je kako je u srpnju zabilježeno četiri posto više turističkih dolazaka i noćenja nego u istom mjesecu prošle godine.

Prema podacima sustava za prijavu i odjavu turista eVisitor, u Dubrovniku je u srpnju zabilježeno 220.000 dolazaka i 774.000 noćenja.

Od početka godine do kraja srpnja, Dubrovnik je posjetilo 768,500 turista koji su ostvarili gotovo 2,4 milijuna noćenja, što predstavlja rast od 13 posto u odnosu na lani.

Taj rezultat u skladu je sa strategijom održivog turizma i s jasnim ciljem jačanja predsezone i posezone, naveli su iz gradske uprave. Najbrojniji gosti u srpnju, kao i od početka godine, bili su Britanci i Amerikanci.

Trenutno, međutim, u tom je gradu oko 24.000 gostiju, što je šest posto manje nego u istom razdoblju prije godinu dana. Ti podaci, pak, idu u prilog medijskim napisima o slabijoj turističkoj sezoni.

Dubrovačka gradska uprava u priopćenju izdvaja i podatke o rastu prodaje digitalne turističke kartice Dubrovnik Pass, koja je u srpnju porasla za 32 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. Ukupno ih je u srpnju prodano 61.123, u vrijednosti od gotovo 2,3 milijuna eura.

U prvih sedam mjeseci, piše Hina, prodano je 242.900 Dubrovnik Pass kartica, u vrijednosti od 9,02 milijuna eura, odnosno 46 posto više nego u istom razdoblju lani.

U priopćenju se najavljuje kako će od iduće godine svi kupci Dubrovnik Pass kartice morati prilikom kupnje rezervirati termin obilaska svake znamenitosti.

“Time se uvodi još jedan dodatni korak u procesu upravljanja istovremenih posjetitelja u povijesnoj jezgri”, navode iz grada.

11 Odgovora

  1. Ovim gosparima treba uvesti Cro pass pa nek oni plate nama kad izađu iz svojih zidina…

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari