Počela je izgradnja najvećeg podmorskog tunela koji će od 2029. povezivati Dansku i Njemačku. Tunel Fehmarnbelt bit će dug 18 kilometara i skratit će putovanje između dviju zemalja za 130 kilometara.
Prolaz će se sastojati od dijelova tunela koji će biti uronjeni u Baltičko more, odnosno neće biti bušenja ispod morskog dna. Veza između njemačkog otoka Fehmarn i danskog otoka Loland bit će najduži kombinirani cestovni i željeznički tunel na svijetu, javlja Mina pozivajući se na Biznisinfo.
Ova dva otoka sada su povezana trajektnom ili zaobilaznicom. Kada tunel bude gotov, putovanje vlakom od Kopenhagena do Hamburga trajat će dva i pol sata, umjesto dosadašnja četiri i pol sata.
Prolazak kroz tunel će trajati sedam minuta vlakom i deset minuta automobilom. Za njegovu izgradnju potrebno je oko 3000 ljudi, a proračun je oko sedam milijardi eura.
Pripremni radovi započeli su 2020. na danskoj, a 2021. na njemačkoj strani. Sama gradnja tunela započet će ove godine.