Pepsi je povećanjem cijena proizvoda povećao prihode tvrtke, unatoč padu prodaje, objavili su u izvješću o zaradi tvrtke u trećem tromjesečju.
Rekli su da su na globalnoj razini povećali cijene u prosjeku za 11 posto, to im je pomoglo da imaju veće prihode od onoga što su analitičari predviđali. Količina kupljenih proizvoda se smanjila za 2,5 posto, ali je neto zarada od prodaje za treće tromjesečje porasla gotovo sedam posto na 23,45 milijardi dolara.
Kao rezultat toga, PepsiCo je povećao svoju cjelogodišnju prognozu, već treće tromjesečje za redom. Kompanija sada očekuje da će zarada po dionici iznositi 7,54 dolara, što je povećanje u odnosu na 7,20 dolara po dionici kada je prvi put objavila prognozu u veljači. Dionice PepsiCo (PEP) porasle su za gotovo dva posto u pretprodaji, prenosi CNN.
Slično drugim prehrambenim tvrtkama, Pepsi je povećao cijene kako bi ublažio inflaciju. Međutim, došlo je do određenog poboljšanja za potrošače u SAD-u, s usporavanjem rasta cijena namirnica u kolovozu, koji je porastao za samo 0,2 posto u mjesecu. Rujanski indeks potrošačkih cijena u četvrtak će dati novo očitanje inflacije.
Pročitajte još:
Pepsi je rekao da je u Sjevernoj Americi prodaja Gatoradea, gazirane vode Bubly i gaziranih pića također porasla. Tvrtka je također najavila da planira ponovno lansirati Baja Blast, omiljenu gaziranu vodu koju je stvorila s Taco Bellom, u tri različite varijante uključujući verziju bez šećera.
Potrošači bi također trebali očekivati da će uskoro vidjeti novi Pepsi logo, predstavljen prošlog ožujka, na svojim proizvodima.
3 Odgovora
Ne razumijem ljude koji pored Coca cole, kupe Pepsi. Nije mi to jasno.
O ukusima se ne raspravlja. Iako Vas podržavam, pijem samo Colu. Najbolja je. Uz gablec.
Super