Paška čipka stigla na Times Square

Promocija Hrvatske na Times Square u New York
Promocija Hrvatske na Times Square u New York Foto: HTZ

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i globalni medijski konglomerat Paramount započeli su provoditi zajedničku marketinšku kampanju u svrhu što kvalitetnijeg pozicioniranja Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne turističke destinacije u SAD-u.

Cilj promotivnih aktivnosti je povećati vidljivost hrvatske turističke ponude kako bi što veći broj Amerikanaca za svoja putovanja biralo hrvatske destinacije, priopćeno je iz HTZ-a.

Glavne aktivnosti obuhvaćaju promociju Hrvatske kroz video prilog na CBS televiziji, autorice Erice Olsen, dobitnice Emmyja. Kampanja podrazumijeva i emitiranje kraćih promotivnih spotova na ovoj televiziji, kao i oglašavanje na streaming platformi Paramount putem ciljanog targetiranja korisnika. CBS je dostupan u 98 posto američkih kućanstava, što ga čini i kanalom s najvećim dosegom u SAD-u.

„Tržište SAD-a je naše najvažnije daleko tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Upravo je zbog toga provođenje ciljanih promotivnih aktivnosti od strateškog značaja u daljnjoj izgradnji pozicije Hrvatske kao jedne od najpoželjnijih inozemnih destinacija Amerikanaca. Aktivnosti koje ćemo provoditi na najgledanijim televizijskim kanalima u Americi, na najpoznatijem svjetskom trgu te suradnja s vodećom globalnom medijskom kompanijom kao što je Paramount, zasigurno će doprinijeti ostvarenju navedenih ciljeva“, izjavio je direktor HTZ-a, Kristjan Staničić, naglasivši kako je Hrvatska, tijekom prošle godine, ostvarila gotovo 711 tisuća dolazaka i više od dva milijuna noćenja američkih turista.

HTZ/Press
Promocija Hrvatske na Times Square, New York, SAD, Foto: HTZ/Press

Aktivnosti u sklopu ove kampanje provodit će se do kraja travnja, a očekivani doseg uključuje više od 13 milijuna impresija. Kampanja uključuje i promociju Hrvatske na Times Squareu u New Yorku, koji dnevno posjeti oko 360 tisuća osoba.

„Poznato je da su Amerikanci veliki “ovisnici” o televiziji koji ispred malih ekrana provode iznimno puno vremena te je suradnja s jednom od vodećih nacionalnih televizija neizostavni element kvalitetne i sveobuhvatne promocije turističke destinacije prema američkom tržištu. Dodatna posebnost je promocija na Newyorškom Times Squareu, trgu koji mnogi s pravom nazivaju „centrom svijeta“. Uz to, vjerujemo da će aktualna promocija na digitalnim kanalima, brojne radionice s agentima i poslovni sajmovi potaknuti Amerikance na donošenje odluke o posjetu Hrvatskoj“, rekla je direktorica Predstavništva HTZ-a u SAD-u, Leila Krešić-Jurić.

Američki turisti su u prošloj godini, prema podacima sustava eVisitor, u Hrvatskoj najviše noćenja ostvarili u Dubrovačko-neretvanskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji te gradu Zagrebu, dok su među destinacijama najpopularniji bili Dubrovnik, Split, Zagreb, Hvar, Rovinj i Zadar.

Podsjećamo, turističko vijeće HTZ-a početkom veljače odobrilo je tri milijuna eura za suradnju sa strateškim stranim partnerima dok je za američko tržište tada dodatno odobrena i marketinška suradnja na Paramount kanalima, među kojima je i CBS, kao jedan od najgledanijih TV kanala u SAD-u.

11 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari