Pad prihoda i vrijednosti dionica luksuznog brenda LVMH

Pixabay.com
Prodavaonica Louis Vuitton, Foto: Pixabay.com

LVMH, najveći svjetski luksuzni brend, izvijestio je o najlošijem tromjesečnom rezultatu od 2020. tijekom tri mjeseca do rujna, što je rezultiralo padom njegovih dionica američkih depozitarnih potvrda od deset posto na američkim tržištima u utorak. Prema priopćenju za javnost, organska prodaja pariškog konglomerata u trećem tromjesečju pala je za tri posto na godišnjoj razini, označavajući prvi pad od pandemije, potaknut oslabljenom potražnjom u Kini i Japanu.

“Povjerenje potrošača u kontinentalnoj Kini danas je ponovno na razini najniže razine ikada dosegnute tijekom Covida. Dodatno, LVMH bi mogao platiti dodatni korporativni porez između 700 i 800 milijuna eura iduće godine prema politici novog premijera Francuske da poveća namete najvećim francuskim tvrtkama”, rekao je tijekom telefonske konferencije o prihodima, glavni financijski direktor Jean-Jacques Guiony, prenosi Euronews.

Druga najveća europska kompanija prijavila je prihod od 19,08 milijardi eura u trećem tromjesečju, što je pad u odnosu na 19,964 milijarde eura u istom razdoblju prošle godine i značajan pad od deset posto u odnosu na 21,206 milijardi eura u drugom tromjesečju. Analitičari iz Barclaysa očekivali su rast prihoda od dva posto za treće tromjesečje.

Po kategoriji, najveći segment, poslovna grupa Moda i kožna galanterija — dom robnih marki kao što su Louis Vuitton i Dior — ostvarila je prihod od 9,151 milijardi eura, što predstavlja smanjenje od pet posto u odnosu na prethodnu godinu. Vina i alkoholna pića nastavila su doživljavati oštar pad, smanjivši se za sedam posto na godišnjoj razini, nakon pada od 12 posto, odnosno pet posto u prvom i drugom tromjesečju.

Prodaja u Japanu također je pokazala znakove usporavanja, s porastom od 20 posto u usporedbi s rastom od 32 i 57 posto u prva dva kvartala. U ostatku Azije, uglavnom u Kini, prodaja je pala za 16 posto na godišnjoj razini. Dok je rast prihoda u Sjedinjenim Državama bio nepromijenjen, prodaja u Europi porasla je za dva posto u usporedbi s prethodnom godinom. Unatoč tome, LVMH je zadržao pozitivnu prognozu.

„U neizvjesnom gospodarskom i geopolitičkom okruženju, Grupa ostaje samouvjerena i zadržat će strategiju usmjerenu na kontinuirano povećanje poželjnosti svojih robnih marki, oslanjajući se na autentičnost i kvalitetu svojih proizvoda, izvrsnost u distribuciji i agilnoj organizaciji. LVMH će iskoristiti svoje moćne brendove i talent svojih timova kako bi ponovno učvrstio svoju globalnu vodeću poziciju u luksuznoj robi 2024. godine”, navodi se u priopćenju.

Dionice LVMH-a porasle su 19 posto krajem rujna tijekom tjedna najave paketa poticaja u Kini. Međutim, većina tih dobitaka nestala je u listopadu, a ovaj je tjedan objavljen niz razočaravajućih gospodarskih podataka iz Kine.

LVMH je nastao 1987. godine spajanjem Moët Hennessyja i Louisa Vuittona, čime je započela nova era za industriju luksuza.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari