Vlasnik Google-a kompanija Alphabet izvijestila je o većoj dobiti i prihodu zahvaljujući stabilnoj potražnji za uslugama u oblaku i oporavku oglašavanja.
Prihod je u razdoblju od travnja do lipnja bio sedam posto veći nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, dosegnuvši 74,6 milijardi dolara. Neto dobit po dionici poskočila je 19 posto, na 1,44 dolara.
Prihod od oglašavanja na Google-u uvećan je za 3,2 posto, na 58,1 milijardu dolara, prenosi Hina. U prvom tromjesečju zadržao se na razini istog prošlogodišnjeg razdoblja, a u zadnja tri prošlogodišnja mjeseca smanjio se za 3,6 posto.
Prihod Google Clouda poskočio je u razdoblju od travnja do lipnja čak 28 posto, na 8,1 milijardu dolara.
Oglasi su značajan izvor prihoda za Alphabet, a oglašivači su se u posljednje vrijeme povukli s neprovjerenih platformi i usmjerili novac prema digitalnim divovima, uključujući vlasnika Google-a i Meta Platforms, napominje Reuters.
Pročitajte još:
Kompanija je u međuvremenu izmijenila tražilicu, rekao je izvršni direktor Alphabeta Sundar Pichai. Alphabet testira koji su formati učinkoviti i ispituje smjestiti oglase u okviru pretraživanja koje je bazirano na umjetnoj inteligenciji.
“Trenutno 80 posto oglašivača koristi barem jedan proizvod za pretraživanje baziran na umjetnoj inteligenciji”, rekao je glavni poslovni direktor Philipp Schindler.
Alphabet planira integrirati generativnu umjetnu inteligenciju u druge proizvode, kao što su Gmail, Google Photos i mobilni operativni sustav Android.
Jedan odgovor
Alphabetova stabilna potražnja za uslugama u oblaku i oporavak oglašavanja pokazuju da Google uspješno prilagođava svoje poslovanje novim tehnologijama, dok generativna umjetna inteligencija obećava dodatne prilike za rast.