Oko 40 posto kupaca luksuznih vozila u idućih godinu dana planira kupiti električni automobil

Foto: Pixabay

Europsko tržište baterijskih električnih vozila (BEV) moglo bi se oporaviti tijekom sljedećih godinu dana, i to najprije zahvaljujući kupcima dubljeg džepa, onima koji razmatraju kupovinu premium plus i luksuznih vozila skupljih od 80.000 eura, otkriva novo istraživanje Boston Consulting Group.

Istraživanje provedeno među 5.000 ispitanika u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Italiji i Španjolskoj pokazalo je kako 38 posto kupaca spremnih potrošiti više od 80.000 eura na automobil razmatra kupovinu automobila na baterijski električni pogon.

Gotovo dvije trećine (64 posto) kupilo bi vozilo na električni pogon prije nego vozilo s unutarnjim izgaranjem u slučaju da nudi iste specifikacije.

No, kako stoji u BCG-ovom istraživanju nazvanom “Europe’s High-End Buyers Rethink EV Ownership”, proizvođači električnih vozila višeg cjenovnog razreda moraju bolje odgovoriti na neke nedoumice koje muče kupce veće kupovne moći.

“Proizvođači električnih automobila imaju jedinstvenu priliku privuči novu generaciju bogatih potrošača”, istaknula je koautorica izvješća Kathrin Pannier, partnerica i direktorica u BCG-u i dodala kako će proizvođačima za uspjeh biti potrebno ponuditi vozila s dobrim specifikacijama i performansama po kompetitivnim cijenama.

“Riječ je o potrošačima koji su spremni istražiti tržište električnih vozila, ali su i digitalno pismeni i traže vrijednost za novac”, dodala je Pannier.

Prema BCG-ovoj anketi, 70 posto ih pripada milenijalcima i Z generaciji, a jednak je omjer žena i muškaraca.

Bez čekanja na nove tehnološke napretke, 60 posto odmah bi kupilo baterijsko električno vozilo, a isti postotak otvoren je prema kupovini električnih automobila kineskih proizvođača.

Čak 85 posto ih je visokoobrazovano, 80 posto može u svoj dom postaviti punjač za BEV, a 74 posto živi u urbanim područjima.

Među glavnim nedoumicama koje muče potencijalne nove kupce luksuznih električnih vozila (46 posto) su vrijeme punjenja i dostupnost brzih punjača, dugo vrijeme čekanja i trošak postavljanja kućnih punjača.

Za 44 posto ispitanika bitno je pitanje dosega automobila, zatim predvidivosti kapaciteta baterija, posebno u hladnim uvjetima. Ipak, iznimno je važno naglasiti da je riječ o strahovima vozača koji ranije nisu vozili baterijska električna vozila.

3 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari