Američka tehnološka tvrtka Meta Platforms izvijestila je o povećanju dobiti i prihoda u trećem tromjesečju, a na prihod je utjecala snažna potrošnja kompanija na oglašavanje, koja je nadoknadila slabije rezultate u poslovanju s virtualnim svjetovima.
U razdoblju od srpnja do rujna 2023. godine prihod je porastao je za 23 posto, na 34,1 milijardu dolara, objavila je Meta nakon zatvaranja američke burze.
Neto dobit gotovo je utrostručena, prenosi Hina, i iznosi 11,6 milijardi dolara.
U odjelu oglašavanja prihod je uvećan za 23,5 posto, te iznosi 33,64 milijarde dolara, budući da su kompanije ponovo počele objavljivati oglase na etabliranim digitalnim platformama, nakon „izleta“ na druge kanale na kraju prošle i početkom ove godine.
Metin odjel za virtualne svjetove, Reality Labs, bilježio je pak gotovo isti pad prihoda, na 210 milijuna dolara. Tromjesečje je zaključio s operativnim gubitkom od 3,74 milijarde dolara, većim za 1,9 posto nego u istom prošlogodišnjem tromjesečju.
Pročitajte još:
Krovna tvrtka Facebooka i dalje ulaže u razvoj virtualnih svjetova i uređaje poput naočala za Metaverse, unatoč bojaznima ulagača da previše troše na tehnologiju s neizvjesnim izgledima za profit.
Metin osnivač i izvršni direktor, Mark Zuckerberg, ponovio je pak da budućnost vidi u Metaverseu i da će zato nastaviti ulagati značajne iznose u taj dio poslovanja.
5 Odgovora
Danas je oglasavanje najvaznije jer je sve digitalizirano i svi sve trazimo na internetu, najbolje ulozen novac da bi se trajno osigurao posao
Slažem se…
Gospodin Meta je odličan poduzetnik.
Hahahaha…
Iako Meta ostvaruje ogromne profite kroz oglašavanje, Zuckerbergova tvrdoglavost u Metaverse ulaganju izgleda kao skup i nesiguran rizik.