Njemački lanac supermarketa obmanjivao potrošače oglasima o sniženjima

pixabay.com
Supermarket, ilsutracija Foto: Pixabay.com

Njemački lanac supermarketa Aldi Sued obmanjivao je potrošače oglasima o sniženjima, zaključio je Europski sud, prihvativši argumente njemačkog centra za savjetovanje potrošača.

Sniženja u oglasima “moraju se izračunavati” na temelju najniže cijene u prethodnih 30 dana, podsjetio je sud u priopćenju.

Centar za savjetovanje potrošača u njemačkoj saveznoj zemlji Baden-Württemberg uložio je žalbu na promotivnu tjednu brošuru kojom je Aldi Sued oglašavao banane i ananase uz naslov “Najbolja cijena u Njemačkoj”.

U oglasu za ananas istaknuta je cijena od 1,49 eura po komadu, prenosi Hina, uz prekriženi iznos od 1,69 eura, uz napomenu ispisanu sitnim slovima i brojkama da je u prethodnih 30 dana najniža cijena iznosila 1,39 eura.

„To znači da je bila niža od one istaknute krupnim brojkama“, zaključio je sud.

Centar za savjetovanje potrošača naglasio je i da nije dovoljno tek navesti najnižu cijenu, pozivajući se na propise Europske unije, i sud se složio.

Propisi zabranjuju da se cijene podignu i potom snize i da se takav potez predstavlja kao sniženje, poručili su suci ovog suda, istaknuvši da se time želi spriječiti obmanjivanje potrošača.

Ova europski sud je donio preliminarnu presudu i predmet se sada vraća njemačkom sudu koji ga treba provesti u djelo.

21 Odgovora

  1. Ne mogu vjerovati, pa njemački trgovački lanci više paze na hrvatske potrošače, nego na vlastite. Danke!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari