Njemački lanac supermarketa Aldi Sued obmanjivao je potrošače oglasima o sniženjima, zaključio je Europski sud, prihvativši argumente njemačkog centra za savjetovanje potrošača.
Sniženja u oglasima “moraju se izračunavati” na temelju najniže cijene u prethodnih 30 dana, podsjetio je sud u priopćenju.
Centar za savjetovanje potrošača u njemačkoj saveznoj zemlji Baden-Württemberg uložio je žalbu na promotivnu tjednu brošuru kojom je Aldi Sued oglašavao banane i ananase uz naslov “Najbolja cijena u Njemačkoj”.
U oglasu za ananas istaknuta je cijena od 1,49 eura po komadu, prenosi Hina, uz prekriženi iznos od 1,69 eura, uz napomenu ispisanu sitnim slovima i brojkama da je u prethodnih 30 dana najniža cijena iznosila 1,39 eura.
„To znači da je bila niža od one istaknute krupnim brojkama“, zaključio je sud.
Centar za savjetovanje potrošača naglasio je i da nije dovoljno tek navesti najnižu cijenu, pozivajući se na propise Europske unije, i sud se složio.
Pročitajte još:
Propisi zabranjuju da se cijene podignu i potom snize i da se takav potez predstavlja kao sniženje, poručili su suci ovog suda, istaknuvši da se time želi spriječiti obmanjivanje potrošača.
Ova europski sud je donio preliminarnu presudu i predmet se sada vraća njemačkom sudu koji ga treba provesti u djelo.
21 Odgovora
Zanimljiv članak.
Vrlo.
Svašta
Svasta.
Ne mogu vjerovati, pa njemački trgovački lanci više paze na hrvatske potrošače, nego na vlastite. Danke!
Mhm.
Pa nisu oni jedini koji to rade. Nista cudno.
Joj kad bi se krenulo sve istrazivat hahahah
Ni prvi ni zadnji
Ništa čudno… mislim da to svi rade
Ima toga i kod nas.
Nije ni u Hrvatskoj nista bolje
To su te njihove fore
Bravo, nek se tome vise stane na kraj
Obmanjuju oni potrošače na razne načine.
Uvijek se tako radi da se digne pa se kao snize. Sramota!
Klasične gore, ništa novo
A to drugi kao ne rade
Moje misljenje je da to svi rade!
Kod nas to stalno rade
U svakoj zemlji muljaže