Mara Miloš, Europartner: Ne postoji klijent koji nam se jednog dana ne vrati, većina nas preporučuje prijateljima

Foto: Leonhard Niederwimmer/Pixabay

Među najuspješnijim tvrtkama u našem izboru našla se i agencija za nekretnine Europartner d.o.o. iz Poreča. Tim povodom porazgovarali smo s direktoricom agencije Marom Miloš koja nam je otkrila planove Europartnera, komentirala njihovo poslovanje u posljednjih dvije godine, kao i trenutno situaciju na tržištu nekretnina.

“Ocijenila bih ovo razdoblje vrlo pozitivnim s uobičajenim smjenama uspona i padova, a 2021. godina je bila po mom mišljenju iznimka, jer je tada bio procvat na tržištu nekretnina. Kako “jedna lasta ne čini proljeće” tako i naše, rekla bih, uspješno poslovanje od 2021. naovamo nije rezultat samo mog rada kao vlasnice tvrtke, nego su za to uvelike zaslužni članovi mog tima, koji su jedni drugima uvijek spremni pomoći u bilo kojoj situaciji. Jako sam ponosna na sve njih – Ksenija, Ana, Elonora, Ivan, Hrvoje, Danijela i Ladislav stupovi su naše tvrtke, ja sam samo njihov lider”, istaknula je Mara Miloš.

Što se tiče godine na izmaku, u njoj je postojao cijeli niz faktora su bili ili pozitivni ili ograničavajući za njihovo poslovanje.

“Jedan od najbitnijih faktora je cijela situacija u svijetu koja se veoma odražava i usko je povezana uz poslovanje – Istra živi od turizma i turista, te isto tako turisti, točnije stranci, su većinski kupci nekretnina u našoj agenciji, posebice iz DACH regije, Italije i Slovenije. Ekonomska situacija i krizne situacije u tim zemljama usko su vezane uz njihovu moć investiranja u Istri, samim time i u obujam našeg posla”, objasnila je.

Drugi faktor, naglašava, je sve veća količina agencija na području Istre – po zadnjoj statistici prošle godine je otvoreno 214 obrta na području Poreča koji imaju u opisu svojih djelatnosti prijavljeno poslovanje u prometu nekretnina.

Sve je veća konkurencija na tržištu, no lokalno smo vrlo poznati i ustalili smo se kao jedna od stalnih i glavnih agencija u gradu Poreču i okolici. Jedni smo od svega nekolicine koji djeluju na ovom području duže od 15 godina tako da i povećanje količine agencija koje nam mogu predstavljati konkurenciju nije nas ni u kom slučaju oštetilo. Treći bitan faktor je samo tržište nekretnina, fluktuacija cijena gore-dolje, količina aktivnih nekretnina za prodaju, količina nekretnina u izgradnji (ili tek u planovima za izgradnju)… to su samo neki od determinanta koji određuju kakva će biti poslovna situacija. S obzirom na ovu godinu i situacije koje su zadesile našu mikrolokaciju (Poreč i okolicu) – pad turizma zbog povećanja cijena usluga i proizvoda nakon uvođenja eura – možemo reći da smo veoma zadovoljni, no držimo se one stare poslovice: “uvijek može bolje”!

Na pitanje o eventualnom proširenju tvrtke, koja zasad posluje na području Dalmacije, Istre i Kvarnera Mara Miloš odgovara kako širenje tvrtke u njihovoj branši nije tako jednostavna stvar. Specifičan je, naime, sam pristup i način rada s klijentima, te kontakti koji su izgrađeni kroz zadnjih 17 godina svakodnevnog rada s klijentima. Takvo znanje i iskustvo se ne prikuplja lako, ističe i dodaje da kod njih u firmi ne postoji klijent koji im se jednog dana ponovo ne vrati, većina ih preporučuje svojim prijateljima i poznanicima.

“Pokušavamo se specificirati na kvalitetu, a ne kvantitetu posla! No, tko zna što će biti u budućnosti, to je svakako pitanje o kojem ću sa svojim timom razgovarati kada i ako se dogodi potreba za time”.

U posljednje vrijeme, ispisano je jako puno novinskih kartica o astronomskim cijenama nekretnina i nedostatku stanova, posebno u Zagrebu. Na taj se problem osvrnula i naša sugovornica.

“Činjenica je da cijene nekretnina u posljednje vrijeme znatno rastu u glavnom gradu i na obali, no te lokacije su našim klijentima i dalje vrlo atraktivne. Osobno mislim da su trenutne cijene nekretnina previsoke i na žalost sve manje dostupne hrvatskim građanima, posebice mladim obiteljima. S obzirom da naša agencija posluje dugi niz godina i ima bogat portfelj klijenata, ulaganjem u marketing otvorili smo vrata i novim tržištima kako bi mogli pratiti nove trendove”.

Za kraj, direktorica Europartnera otkrila nam je ponešto i o strateškim ciljevima tvrtke.

“S ciljem kontinuiranog zadovoljavanja potreba naših klijenata, misija tvrtke jest da bude prepoznata po pružanju personalizirane usluge stavljajući klijenta u središte pažnje. Puno iskorištavanje svih naših potencijala vidimo prije svega u novoj strategiji koja će voditi daljnji razvoj naše agencije Europartner u izgradnji konkurentske prednosti na tržištu nekretnina, uz snažno i prepoznatljivo tržišno pozicioniranje”, najavila je Miloš.

7 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari