Kroz logističko-distributivni centar cargo-partnera dnevno prođe oko 150 tona robe

Logističko-distributvni centar tvrtke cargo-partner. Foto: Vedran Harča

Zagrebačka županija, pogotovo njeni dijelovi koji se nalaze uz autocestu A3, Bregana – Zagreb – Lipovac te u blizini nove zračne luke, skoro su idealni za razvoj logističkih centara i skladištenje robe. Svoj doprinos širenju Hrvatske kao logističko-tranzitnog središta želi dati i tvrtka cargo-partner, koja je svoj veliki centar locirala u Velikoj Gorici, kaže Zoran Starčević, generalni direktor ove tvrtke.

“U ovaj logističko-distributivni centar uselili smo prije dvije i pol godine. Zove se Meridijan 16 i jedan je od najvećih, ako ne i najveći logističko-industrijski park u Hrvatskoj. Prostire se na oko milijun kvadratnih metara, a ideja za taj park došla je od jedne austrijske investicijske firme. Mi smo u ovo skladište ušli putem dugoročnog najma od rumunjskog developera Log Expert koji je izgradio još dodatne tri-četiri hale u okolici. Čitav centar građen je po najvišim mogućim standardima koji udovoljavaju svim modernim normama za obavljanje logističkih usluga”, rekao je Starčević.

Ovaj centar je izgrađen po najmodernijim standardima, a vezano uz čuvanje okoliša, posebno je naglašen takozvani ESG segment, pa je tako svih 55.000 kvadrata krova pokriveno fotovoltaicima, što doprinosi korištenju električne energije na zeleni način, rekao je generalni direktor novinarima, prilikom obilaska prostora u Velikoj Gorici.

Poštuje se i protupotresni standard pa su njihovi regali vrlo jaki i sposobni izdržati potres do osam stupnjeva Richterove ljestvice.

Zoran Starčević, Foto: Vedran Harča

Cargo-partner ima oko 23.500 kvadratnih metara skladišnog prostora i nešto više od 20.000 paletnih mjesta, dok ostatak otpada na uredske prostore, svlačionice i pripremne zone. Raspolažu s preko 30 utovarno-istovarnih rampi, a zadovoljavaju i temperaturne norme od pet do 27 stupnjeva Celzijusa.

Tu je i najmoderniji videonadzor, senzori pokreta, infracrvene kamere i magnete na vratima što ih čini pogodnim za čuvanje najvrednije robe.

U centru radi 45 ljudi, dok čitav cargo-partner ima oko stotinu zaposlenih.

“Osim skladišne logistike, cargo-partner se bavi svim modalitetima prijevoza – zračnim, pomorskim i cestovnim, kao i prijevozom kontejnera željeznicom s dalekog istoka. Najvažnije što nam se ove godine dogodilo je akvizicija od strane japanskog Nippon Expressa. Do siječnja bili smo u vlasništvu austrijske grupacije cargo-partner koja posluje već 40 godina, od čega je skoro 30 prisutna i u Hrvatskoj. Promjena vlasništva za nas znači jako puno jer smo ušli u mrežu logističara koji je po svim pokazateljima rangiran na šesto mjesto u svijetu, dok smo prije bili između 25. i 30. mjesta. Riječ je o ogromnoj sinergiji koja nam donosi proširenje poslova, dobivanje povoljnijih ugovora i lokacija s brodarima i aviokompanijama, a s druge strane, Nippon Expressu smo mi jako dobar izbor jer su oni na području srednje i jugoistočne Europe bili vrlo slabo prisutni”, otkrio nam je Starčević.

Logističko-distributivni centar tvrtke cargo-partner. Foto: Vedran Harča

Čuvaju različitu robu koje, u prosjeku, kroz skladište dnevno prođe oko 150 tona. U pitanju je roba koja ne zahtijeva kontrolirani temperaturni režim, odnosno sve vrste osim opasnog, radioaktivnog ili zapaljivog tereta.

Osim klasične usluge utovara, istovara i čuvanja robe, nude i “tailor made” usluge osmišljene posebno za svakog kupca pa tako imaju i servisni centar koji se bavi uvozom i servisiranjem bankomata, samoposlužnih blagajni i slično, kao i posebno pripremljene police za klijente koji se bave e-shopom. Sve što rade je digitalizirano, što znači da imaju vlastiti VMS, odnosno skladišni sustav za prijem i pakiranje robe, a sa svim većim klijentima su povezani digitalnim putem.

Uz lokacije u Zagrebu, imaju i ured u Rijeci, točnije riječkom terminalu, gdje se obavljaju sve potrebne radnje za tranzitiranje, carinjenje, prihvat i otpremu kontejnera. Riječka luka sa sadašnjih 400.000 tona kapaciteta ide u proširenje, zahvaljujući investiciji Maerska i Enna grupe. Gradi se novi terminal na Zagrebačkoj obali i Rijeka će postati vrlo važna tranzitna luka prema Austriji, južnoj Njemačkoj, Slovačkoj, Mađarskoj te Srbiju i Bosnu.

Stranih radnika zasad nemaju, a mogu se pohvaliti i da je omjer žena i muškaraca u njihovoj tvrtki 50:50.

CARGO-PARTNER d.o.o.

Slavonska avenija 1B, 10000, Zagreb, Hrvatska

Poslovni prihodi (EUR):
23.201.354,13 (2023)
Broj zaposlenih:
107 (2023)

6 Odgovora

    1. Vi ste samo videli taj centar i odmah zaključili da je izgrađen po najvišim standardima? To mora da je neki dar koji posjedujete, Trebali bi to unovčiti ako već niste.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari