Kineski proizvođač električnih vozila (EV) Nio planira smanjiti svoju radnu snagu za 10 posto ovog mjeseca kako bi poboljšao učinkovitost i smanjio troškove zbog sve veće konkurencije, rekli su iz kompanije.
Potražnja za električnim vozilima oslabila je u Kini jer potrošači preferiraju ekonomičnije plug-in hibride, čija je prodaja porasla za 84,5 posto u prvih devet mjeseci ove godine, pomažući proizvođačima automobila kao što su Li Auto i BYD da steknu tržišni udio.
Nio je rekao osoblju da će otpuštanje radnika biti dovršeno u studenom, prenosi Reuters.
“Još uvijek imamo jaz između naše ukupne izvedbe i očekivanja”, rečeno je osoblju u e-poruci, dodajući da je potrebno poboljšati učinkovitost i osigurati odgovarajuće resurse.
“Ovo je teška, ali nužna odluka u oštroj konkurenciji”, izjavili su.
Rat cijenama, koji je početkom godine započeo američki proizvođač automobila Tesla, smanjuje profitabilnost proizvođača koji proizvode samo električna vozila, pa su zato pojačali napore za smanjenje troškova i izgradnju partnerstava kako bi preživjeli konkurenciju.
Nio, koji se oporavio od pada prodaje u prvom dijelu godine, isporučio je 109.993 električnih vozila u prvih devet mjeseci ove godine, što je 33,4 posto više u odnosu na prethodnu godinu, nadmašivši rast od 18,1 posto u cjelokupnom kineskom sektoru EV-a.
Pročitajte još:
Osim otpuštanja, Nio je rekao da će odgoditi ili smanjiti dugoročna ulaganja u projekte koji neće doprinijeti financijskim rezultatima unutar tri godine.
Nio, koji prodaje automobile u Kini i Europi preko svojih trgovina, također razmišlja o izgradnji prodajne mreže u Europi kako bi ubrzao rast prodaje.
Jedan odgovor
Oni to mogu napraviti, svakako jedan čovjek radi posao za njih pet