Hrvatska pošta je u sklopu razvoja servisa ePošta za digitalno slanje i uručenje pošiljaka uvela i digitalnu ili ePisarnicu za zainteresirane pošiljatelje, prvenstveno gradove i općine, a prvi koji je to uveo je Grad Bjelovar, izvijestili su iz Pošte.
“Hrvatska pošta prepoznaje potrebe digitalizacije u svom poslovanju te postaje platforma i drugima, pa tako uz posredovanje svojeg dobavljača – tvrtke Libusoft Cicom, koja je odradila povezivanje na servis ePošta, Bjelovar je postao prvi grad u Hrvatskoj koji pošiljke šalje bez ispisa u svojoj pisarnici i predaje u poštanskom uredu”, ističu iz Pošte. Za Grad Bjelovar, dodaju, to znači uštede na vremenu, kao i s printerima te tonerima i na uredskom papiru.
Servis ePošta primatelje prepoznaje preko njihovog OIB-a, a ako digitalna dostava nije moguća, ispis i kuvertiranje obavljaju se automatski. Time je u potpunosti omogućeno digitalno izdavanje, ovjera i dostava pošiljaka, pa i kada komunikacija prema građanima u digitalnom obliku nije moguća, objašnjavaju iz Pošte.
Prednosti za pošiljatelja tj. pravnu osobu je slanje pošiljaka u sigurnom okruženju, brzo i jednostavno, dok primatelji, fizičke osobe, mogu platiti zaprimljeni račun kroz servis ePošta, što praktično znači da slanje, primanje i plaćanje mogu obaviti iz fotelje, prenosi Hina.
Bjelovar je prvi u nizu gradova i općina koji je s Hrvatskom poštom ovako modernizirao poslovanje, kaže predsjednik uprave Hrvatske pošte Ivan Čulo.
Pročitajte još:
“Hrvatska pošta u posljednjih nekoliko godina provodi niz transformacijskih procesa u smjeru digitalizacije i optimizacije, a ePisarnica je dodatni benefit za građane i lokalnu zajednicu te pridonosi prijeko potrebnoj digitalizaciji društva”, napominje Čulo.
Iz Pošte još dodaju da pregovaraju i s drugim jedinicama lokalne samouprave, koji u ovom načinu poslovanja vide prednosti, a i pozivaju građane, prvenstveno one s područja grada Bjelovara i susjednih općina na otvaranje servisa ePošta online ili u najbližem poštanskom uredu.