Drugi broj magazina “Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta.
Sadržaj
6 VIJESTI
8 POREZNI KALENDAR
14 TEMA BROJA
TržIšte rada u Hrvatskoj
Sve više stranih radnika, a borba za domaće tek počinje
Nader Wahsh rođen je u Siriji, i u Hrvatskoj je već punih osam godina. Kako mu je majka Hrvatica, njegova tranzicija u društvo bila je znatno lakša. No, kako kaže za naš časopis, još nikad nije dobio posao preko Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
25 RUBRIKA
Kakve filmove vole Hrvati?
30 TECH
Spremni za tranziciju
Da bi vodik postao gorivo budućnosti, potrebne su hitne akcije i usklađeni napori svih sudionika
Tvrtka Rasco prošloga je mjeseca premijerno predstavila prvo Hrvatsko komercijalno vozilo na vodik: cestovnu čistilicu LYNX H2 5000. Za službeno predstavljanje odabran je najvećI europski sajam komunalne opreme IFAT, koji se tradicionalno održava u Münchenu.
34 RUBRIKA
Pošumljavanje teško pristupačnih područja dronovima
37 BURZE
Investicije poduzeća rastu, iako su kamatne stope rasle. Kakoto?
39 ZELENA TRANZICIJA
Novi EU parlament — što će biti s Europskim zelenim planom?
41 E-COMMERCE
Kina spašava svoje velike online trgovine
42 INTERVJU
Predsjednik Uprave Ljubljanske burze Aleš Ipavec
Izlazak na burzu nije nikakav bauk; treba se pojačati financijska edukacija u tvrtkama
“Partnerstvo sa Zagrebačkom burzom je nešto odlično! Otkad je vodim, posljednjih osam godina, partnerstvo je doista na visokoj razini.”
44 ANALIZE
MMF o rastu plaća u državnojavnom sektoru: Daljnja fiskalna ekspanzija mogla bi naštetiti stečenoj vjerodostojnosti
46 ANALIZE
Poludrago kamenje kao novi čuvari vrijednosti
49 TURIZAM
Zagreb ruši rekorde i postao je najpopularnije proljetno turističko odredište u državi
53 PODUZETNIŠTVO
Jedini hrvatski craft cider probio se na strana tržišta, napravio irebrending
56 FINTECH
Inovacijama od male brokerske kuće do najvažnijeg igrača na Zagrebačkoj burzi
60 PODUZETNIČKA PRIČA
Okus Hrvatske i visoka kvaliteta jamstvo su uspjeha na svim tržištima
62 TECH
Turizam se zasniva na kvaliteti (digitalnog) doživljaja destinacije