Facebook gasi ‘rubriku’ vijesti

Pixabay.com
Facebook, Foto: Pixabay.com

Facebook je izvijestio da će početkom prosinca ukinuti ‘rubriku’ vijesti u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj i fokusirati se na kratke video-sadržaje. Poštovat će ugovore koje ima s izdavačima vijesti dok ne isteknu, ali ne planira sklapati nove za objavu informativnog sadržaja na Facebook Newsu.

Odluka je donesena u skladu s Facebookovom strategijom usmjeravanja resursa na područja koja više zanimaju korisnike, tvrde u kompaniji. Korisnici posjećuju platformu u prvom redu radi društvenih veza i istraživanja interesa, naglašavaju.

Prema podacima Facebooka, informativni sadržaj čini manje od tri posto pregleda na platformi na globalnoj razini.

Promjena neće utjecati na ostale Metine proizvode i usluge u Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj i korisnici će i dalje moći pristupiti novinskim člancima kroz podijeljene poveznice, prenosi Hina.

Europski izdavači zadržat će pristup svojim računima na Facebooku i rubrici ‘Pages’, koji im omogućuje objavu poveznica na sadržaj i usmjeravanje korisnika na web stranice.

Mogu koristiti i proizvode kao što su Reels i sustav oglašavanja kako bi dosegnuli širu publiku i zadržati kompletan prihod od linkova na vanjske poveznice.

Ističu i da ne pripremaju nove proizvode posebno prilagođene izdavačima vijesti, napominjući istodobno da će ustrajati u povezivanju korisnika s pouzdanim informacijama.

Tvrtka surađuje s neovisnim ‘fact checkerima’, koje je certificirala Međunarodna mreža za provjeru činjenica, u analizi i ocjeni potencijalnih viralnih dezinformacija u svojim aplikacijama, poručuju.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari