Amerikanci tijekom blagdana potrošili 222 milijarde dolara u online kupnji

Pixabay.com
Online kupnja, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Amerikanci su tijekom protekle blagdanske sezone povećali svoju online kupnju, potrošivši rekordnih 222 milijarde dolara na elektroniku, igračke i druge artikle.

Potrošnja između 1. studenog i 31. prosinca bilježi porast od 4,9 posto u odnosu na prethodnu sezonu, prema izvješću Adobe Analyticsa.

Kupce su privukli veliki popusti, kao i opcije “Kupi sada, plati kasnije”, prenosi CNN. Istraživanje pokazuje da Amerikanci još uvijek agresivno troše – unatoč tome što su rekli da im se ne sviđa trenutačna ekonomska situacija.

Iz Adobea su izvijestili da su kupci samo tijekom Cyber ​​ponedjeljka potrošili rekordnih 12,4 milijarde dolara u online kupnji.

Kako bi privukli potrošače, trgovci su se oslanjali na promocije. Iz Adobea su rekli da su popusti za online kupnju dosegnuli rekordne vrijednosti ove blagdanske sezone, cijene u maloprodaji za elektroniku bile su za 31 posto niže, u usporedbi s 2022. kada su bile za 25 posto niže.

Popusti na igračke dosegnuli su 28 posto, u usporedbi s 34 posto u 2022., a cijene odjeće bile su za 24 posto niže, u usporedbi s 19 posto u 2022. godini.

Potrošači su također bili naklonjeni kratkoročnom financiranju. Korištenje opcije Kupi sada, plati kasnije povećalo se za 14 posto, u odnosu na 2022. godinu, na rekordnih 16,6 milijardi dolara.

Adobe brojke nisu prilagođene za inflaciju. Online cijene pale su za 5,3 posto u odnosu na 2022. godinu u prosincu, prema Adobeu. To znači da je povećanje potrošnje ove blagdanske sezone potaknuto rastućom potražnjom, a ne fluktuacijama cijena.

3 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari