Allianz je ponovo broj jedan svjetski osiguravateljski brend, a po prvi je puta proglašen i jednim od 30 najvrednijih brendova na svijetu, objavljeno je u priopćenju tvrtke.
Na ovogodišnjoj ljestvici najboljih globalnih brendova koju donosi Interbrand napredovali su za dva mjesta te se nalaze na dvadeset i devetom.
Također, globalni osiguravatelj sa 125 milijuna klijenata i 157.000 zaposlenika proglašen je i najvrednijim brendom financijskih usluga šesti put zaredom, dok je vrijednost brenda narasla na 23,5 milijardi američkih dolara i postignuti su sedam posto bolji rezultati od ostatka sektora financijskih usluga.
Allianz je također dobio priznanje kao snažan brend kod zaposlenika i popeo se na sedmo mjesto certifikata Fortune 100 Best Companies to Work for the For. Navode kakozaposlenike i kandidate za posao privlače svojim fleksibilnim modelom rada, širokom ponudom pogodnosti i prilikama za razvoj te snažnoj predanosti različitosti i inkluziji.
Na svjetskoj razini, 52 Allianzova subjekta već su certificirana, a 16 ih se trenutačno nalazi na popisima najboljih u svojim zemljama.
“Snaga našeg brenda odražava temeljnu vrijednost koju pružaju Allianz i naši zaposlenici: ulijevamo povjerenje u budućnost svojim klijentima diljem svijeta pružajući sigurnost i bezbrižnost. Bilo da štiti globalne sportske događaje, poput Olimpijskih i Paraolimpijskih igara u Parizu ili pruža podršku vlasnicima kuća nakon katastrofalne štete od poplava, Allianz štiti i pruža ono što je ljudima najvažnije”, izjavio je Oliver Bäte, glavni izvršni direktor tvrtke Allianz SE.
Kao ekskluzivni osiguravajući partner Olimpijskog i Paraolimpijskog pokreta, Allianz je ponudio široku paletu rješenja za organizatore, navijače i sportaše.
Prije početka Igara, tako su pokrenuli globalnu kampanju “Get Ready” na više od 60 tržišta, koja povezuje milijune klijenata, potrošača i poslovnih partnera diljem svijeta. To je uključivalo 11 sponzorstava za prijenos, oglašavanje velikih razmjera na otvorenom kao što je velik banner na zgradi Tour Neptune ili postizanje milijarde prikaza na društvenim mrežama na svjetskoj razini sa 150 sadržaja na 20 jezika.
Pročitajte još:
Allianz je ove godine produljio i svoje dugogodišnje partnerstvo s FC Bayernom te poželio dobrodošlicu Harryju Kaneu kao ambasadoru brenda.
Kao novi sponzor muške momčadi FC Bayerna, Allianz uključuje navijače upotrebom QR kodova za sudjelovanje u različitim nagradnim igrama i izvlačenjima.
3 Odgovora
Svaka im čast, nije to mali pothvat.
Uvijek su bili moćni
Tako je Marinko!