Žakline Troskot, Amélie slastice: U narednom periodu posvećujemo se novim proizvodima i receptima

Amelie slastice, Foto: Promo

Amélie slastice više od 14 godina Zagrepčanima nude različite vrste kolača i drugih slastičarskih proizvoda. Kvalitetu njihovog rada prepoznala je i bonitetna kuća CompanyWall, uvrstivši ih među 99 najuspješnijih malih tvrtki.

“Prva poslovnica Amélie slastica otvorena je u lipnju 2010. godine, a trenutno imamo 45 zaposlenih i poslujemo na tri lokacije. Dosadašnjim poslovanjem u proteklih 14 godina, prepoznatljivom visokom kvalitetom naših proizvoda, dobrom uslugom i kontinuiranom brigom o željama kupaca pozicionirali smo se na tržištu kao tvrtka koje nudi visoku kategoriju kvalitete kolača i ostalih slastičarskih proizvoda”, uvodi nas u priču Žakline Troskot, vlasnica i izvršna direktorica Amélie slastica.

Većinu kvalitetnih sirovina za slastice, zahvaljujući svojim dobavljačima, mogu pronaći i na našem tržištu, što ranije nije bio slučaj. Troskot se prisjetila da su u prvim godinama poslovanja kvalitetno badem brašno, primjerice, morali uvoziti iz Francuske, dok su pistacije kupovali kod jednog distributera iz okolice Beča.

“Naši dobavljači maksimalno se trude uvoziti sve potrebno za svoje kupce, ukoliko ne postoji hrvatska proizvodnja tog proizvoda, tako da je još malo toga preostalo što ne možemo naći na našem tržištu. Ako u nekom trenutku ne dobijemo odgovarajuću kvalitetu nekih namirnica još uvijek posegnemo za našim starim dobavljačima iz inozemstva i većinom su to zemlje poput Francuske, Italije, Austrije…”, kazala je Žakline.

Na pitanje koje kolače najviše vole Zagrepčani, izdvojila je kremastije kolače kao one koji se više traže. Iz njihove ponude najtraženija torta je Amélie torta, no imaju i sezonske ‘highlightere’.

“U jesen je to naša kesten kocka, u proljeće/ljeto naravno prevladavaju laganiji izbori u vidu voćnih torti, a neizostavan je i naš sladoled koji doista ima veliki krug obožavatelja”, ispričala nam je vlasnica Amélie slastica.

Žakline Troskot, Foto: Privatna arhiva

Kao najveće izazove s kojima se susreću u poslovanju istaknula je nedostatak kvalificiranog kadra kako slastičara tako i u uslužnim djelatnostima te fluktuacija istih. Po tom pitanju ne odskaču od problematike s kojom se trenutno bore sve tvrtke u Hrvatskoj.

“Pozitivni faktori koje moramo navesti je svakako pomoć koju smo mi kao mali poduzetnici imali od strane Vlade po pitanju poskupljenja energenata u vidu subvencija te se svakako nadamo da će Vlada osim toga vidjeti potrebu za rasterećenjem cijene rada u vidu rasterećenja doprinosa, kako bi mogli nuditi još konkurentnije plaće za svoje djelatnike”, napominje Troskot.

Nakon korona godina te borbe s inflacijama i velikim poskupljenjima što energenata što svih sirovina koja su uslijedila, ove godine su konsolidirali poslovanje, dogovorili nove suradnje i povećali proizvodnju kroz veleprodajne kanale. Nadaju se da u skoroj budućnosti neće biti nekih većih izazova na tržištu cijena kako bi mogli nastaviti s daljnjim razvijanjem i stabiliziranjem poslovanja.

Za kraj, Žakline Troskot nam je otkrila i planove za budućnost.

“Trenutno nemamo velike planove za širenjem u vidu poslovnica, smatramo da smo se dobro i za sada dovoljno pozicionirali. U narednom periodu posvećujemo se novim proizvodima, receptima, realizaciji nekih ideja koje su čekale u redu po pitanju ponude. Svakako ćemo tu i tamo imati neko iznenađenje za naše vjerne kupce, osvanut ćemo na nekim novim mjestima, ali ne u vidu naših poslovnica. Puno radimo za HoReCa kanale i tu ćemo nastaviti širiti našu mrežu djelovanja”.

U nastavku pogledajte najuspješnije tvrtke u ovoj djelatnosti. Podatke nam je ustupila bonitetna kuća CompanyWall:

Najuspješnija poduzeća u djelatnosti keteringa, pripreme i usluživanja hrane
PozicijaNaziv poduzećaUkupni prihodiRezultat poslovanja
(dobit prije oporezivanja)
1.SUNČANO NEBO d.o.o.5.241.1951.118.723
2.WEST VISION d.o.o.1.848.96578.690
3.AMELIE SLASTICE d.o.o.1.842.21650.550
4.COMPETO d.o.o.1.610.16399.612
5.UGOSTITELJSKI OBRT “MILLENIUM”VL.IVONA KAPOR, KORČULA1.524.537157.977
6.TLAKA d.o.o.1.448.253278.245
7.GASTRO – MARKET d.o.o. za ugostiteljstvo, trgovinu i usluge1.249.6211.703
8.Kamp AS d.o.o.1.188.242107.733
9.LH Eventi j.d.o.o.1.146.705124.768
10.MASKERON d.o.o.1.132.201329.653
11.GRAD HRANE d.o.o.991.8178.869
12.NETOM, d.o.o.953.558145.840
13.Slatka Ulica j.d.o.o.899.50613.857
14.EKOMETALI GLOBAL j.d.o.o.788.20130.563
15.TEŠKA INDUSTRIJA d.o.o.730.198-8.623
16.DOBRE VIBRACIJE d.o.o.695.3405.123
17.RITUAL MURTER d.o.o.683.646226.975
18.GASTRO PRESTIGE d.o.o.580.08473.985
19.KLIK HOLIDAYS d.o.o.555.99224.685
20.BIO-VITA d.o.o.537.200269.955
21.Terracibalae Nova j.d.o.o.518.37419.172
22.SPES FIUME j. d. o. o.507.11139.659
23.GLORIJA IN d.o.o.462.53561.049
24.FARO 50 d.o.o.460.9223.609
25.Ružin burger d.o.o.447.32021.713
26.AŽ Ugostiteljstvo d.o.o.443.71616.772
27.PANSION AS d.o.o.424.1629.318
28.Lolino ljeto d.o.o.405.03223.333
29.ZVO-MAT UGOSTITELJSTVO d.o.o.402.0045.044
30.MEGA – ALFA d.o.o.401.44869.636
31.KLOKUN – ZAGREB d.o.o.395.29845.445
32.VETERAN MATE d.o.o.365.823505
33.BAU KONTAKT d.o.o.333.631116.112
34.SARMA d.o.o.319.76230.977
35.PRISTEG-PROMET j.d.o.o.306.71824.721
36.RAFAEL j.d.o.o.231.83356.058
37.OTK group d. o. o.225.4793.215
38.HRVOJE d.o.o.220.39122.869
39.PORAT DVA j.d.o.o.203.92350.422
40.L’AMOUR j.d.o.o.195.0842.981
41.SARKAZAM d.o.o.166.85115.102
42.GABRIEL MIOČ j.d.o.o.166.40827.865
43.RITA LOGISTIC j.d.o.o.161.41718.980
44.SAMO IDEJA j.d.o.o.157.7446.185
45.DOBAR SMJER j.d.o.o.142.40921.766
46.KUHINJA MAME I MAJE d.o.o.127.13312.938
47.SCARDONA PROMET d.o.o.121.86159.233
48.TUDIĆ DRAGUTIN j.d.o.o.110.57210.016
49.AGROTURIZAM MATOHANCA d.o.o.107.45237.446
50.AENONA PREKAJ j.d.o.o.104.01335.194
51.ARILOR SESVETE j.d.o.o.101.91110.150
52.TIM LUPUS d.o.o.74.63426.487
53.ANTON ZUBOVIĆ d.o.o.38.89313.171
54.MAZANKI PALAČINKE j.d.o.o.35.73510.131
55.GOODMAN TAKE OUT d.o.o.33.83433.573
56.BENY FRITTERS j.d.o.o.27.99826.200
izvor: CompanyWall, *svi podaci su za 2023. godinu, u eurima

10 Odgovora

  1. Probala sam slastice jednom prilikom, stvarno su top, nešto drugačije od ostalih klasičnih slastičarni, paze na svaki detalj. Preporučujem svakako!

  2. Prije svega čestitam na ulasku među 99 najboljih i vjerujem da je to svakako opravdano na temelju nekih objektivnih kriterija. Jako sam voljela ovu slastičarnu ali nažalost moram primjetiti kako se u zadnjih godinu dana kvaliteta kolača ne može mjeriti sa kolačima koje su prije radili. S obzirom na konkurenciju koju imaju na tržištu, smatram da kvaliteta proizvoda mora biti na nivou na kakvom je bila a onda bi i cijena koju su povisili bila opravdana.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari