Kineska podružnica njemačkog Volkswagena (VW) i najveći svjetski proizvođač baterija CATL objavili su da planiraju suradnju na razvoju litijskih baterija za VW-ove elektrificirane automobile u Kini.
Tvrtke su potpisale pismo namjere koje predviđa razvoj baterija s poboljšanim performansama i učinkovitijom strukturom troškova za određene modele VW-a na kineskom tržištu, rekao je glasnogovornik njemačke tvrtke.
Partnerstvo će se kasnije proširiti na druga područja, poput recikliranja baterija i tehnologije koja pretvara vozilo u dobavljača struje.
Krajem siječnja izvršni direktor VW-a Oliver Blume rekao je da je Kina ‘fitness centar’ automobilske industrije, istaknuvši da su kineski proizvođači u kratkom roku postali konkurenti zbog inovacija.
“Inovacije, primjerice u proizvodnji baterija, softveru i autonomnoj vožnji, razvijaju se u Kini pragmatično i ekonomično, vrlo brzo i kreativno”, rekao je Blume za tjednik Die Zeit.
Takav stav i stručnost Kine mogu se, po njegovim riječima, iskoristiti za transfer inovacija na cijelu tvrtku, posebno u Njemačkoj gdje je prodaja osjetno oslabila.
Njemačka automobilska tvrtka odvojeno je u siječnju 2025. objavila da u Kini namjerava graditi i mrežu superbrzih punionica, u suradnji s domaćim proizvođačem električnih vozila XPengom, prenosi Hina.
Pročitajte još:
Tvrtke su potpisale memorandum o razumijevanju, koji predviđa stratešku suradnju na gradnji više od 20.00 punionica za VW-ova i XPengova vozila u 420 kineskih gradova.
Krajem prošle godine VW je pak produljio partnerstvo s kineskim proizvođačem vozila SAIC-om do 2040. godine, naznačivši da računa na partnera unatoč dodatnim carinama EU-a na uvoz SAIC-ovih automobila, od 37,6 posto.
3 Odgovora
Samo diesel, nikakva struja
Ma, samo benzinci…
Ma, samo benzinci…struja mi ne treba!