Više od tri milijuna eura ide turistički nedovoljno razvijenim područjima, dogovorena i suradnja s vrhunskim sportašima

HINA/Damir Senčar/Wikimedia Commons/Croatian Ski Association/Canva
Matea Jelić i Ivica Kostelić, Foto: HINA/Damir Senčar/Wikimedia Commons/Croatian Ski Association/Canva

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (TV HTZ) odobrilo je sredstva za marketinšku suradnju s 11 vrhunskih sportaša u 2024. i više od 3,4 milijuna eura za projekte lokalnih turističkih zajednica (TZ) na turistički nedovoljno razvijenim područjima, izvijestili su iz HTZ-a.

Među sportašima s kojima će HTZ surađivati su Sandra Elkasević, Ivica Kostelić, Matea Jelić, Damir Martin, Matea Parlov Koštro, Šime i Mihovil Fantela i drugi, koji će pridonijeti promociji hrvatskog turizma putem sporta, jer je, po ocjeni direktora HTZ-a Kristjana Staničića Hrvatska i globalno najprepoznatljivija upravo po turizmu i sportu. Za tu suradnju odobreno je ukupan bruto iznos od 114.000 eura.

“U promociji Hrvatske kao turističke destinacije posebnu pažnju dajemo vidljivosti, popularnosti i praćenosti samih sportaša te njihovih kanala komunikacija kako bismo zajedničke aktivnosti najbolje uskladili s promotivnim ciljevima hrvatskog turizma”, poručio je Staničić.

“Pred nama su Europsko nogometno prvenstvo u Njemačkoj i ljetne Olimpijske igre u Parizu koje ćemo također koristiti za dodatnu promociju i vidljivost Hrvatske u svijetu”, dodao je.

Sredstva za projekte lokalnih turističkih zajednica Turističko vijeće HTZ-a odobrilo je na temelju provedenog natječaja, na koji su TZ prijavile 379 projekata, a odabrano je 278 u ukupnom iznosu nešto većem od 3,4 milijuna eura.

Time se, prema ministrici turizma i sporta Nikolin Brnjac, nastavljaju aktivnosti poticanja lokalnih turističkih zajednica za razvoj ponude u svim dijelovima Hrvatske, prenosi Hina.

“To su aktivnosti za koje smo svake godine, pa i ove, osiguravali rekordna sredstva. Vjerujemo da će i ovogodišnje suradnje s TZ-ovima i sportašima biti dodatni iskorak u promociji Hrvatske te osnažiti ponudu”, istaknula je Brnjac.

Iznijela je i nove podatke o turističkom prometu. Kazala je da Hrvatska ove godine ostvaruje rekordne rezultate u predsezoni i da to potvrđuje 11 posto više dolazaka turista te devet posto više noćenja do sada u 2024.

13 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari