Prodaja vozila marke Porsche pala za 28 posto u Kini

Pixabay.com/Capri Tography
Porsche, Foto: Pixabay.com/Capri Tography

Njemački proizvođač sportskih automobila Porsche AG izvijestio je o padu prodaje u Kini za 28 posto u 2024. godini. Dakle, konstantna slabost najvećeg svjetskog tržišta automobila pogađa i njemačke proizvođače.

Porsche, koji je u većinskom vlasništvu Volkswagena, prodao je 56.887 vozila lani u Kini, što je veliki pad u odnosu na 2023. kada je prodao 79.283 vozila.

Pad prodaje u Kini utjecao je i na globalnu prodaju proizvođača, koja se smanjila za tri posto na 310.718 vozila, u usporedbi s 2023. godinom. To se dogodilo unatoč rastu na drugim tržištima, uključujući rast od 11 posto na domaćem tržištu tvrtke, odnosno u Njemačkoj.

Kineski potrošači sve više odbijaju trošiti novac na luksuznu robu zbog posrnulog gospodarskog rasta koji je posljedica krize na tržištu nekretnina u zemlji, prenosi Reuters.

“Općenito, pokazali smo da smo iznimno otporni u izazovnom tržišnom okruženju u 2024. godini”, kazao je član uprave Porschea Detlev von Platen.

Porsche je u listopadu rekao da će smanjiti svoju zastupničku mrežu u Kini, a ta odluka ukazuje na slabu potražnju.

Prodaja vozila marke Mercedes-Benz također je pala u 2024. godini, rekao je proizvođač automobila prošli tjedan, a na to je najviše utjecao pad od sedam posto u Kini. Prodaja vozila marke Volkswagen pala je za 8,3 posto u Kini na 2,2 milijuna vozila.

Jedan odgovor

  1. Nije im porsche ni potreban realno, imaju strašno puno svojih marki sada koje su dosta jeftinije i popularnije u samoj Kini

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari