Nakon 20 godina postojanja osječka IT tvrtka Mono sklopila je strateško partnerstvo s njemačkom tehnološkom tvrtkom Possehl Digital koja je postala vlasnica 25 posto dionica.
Prema riječima direktora tvrtke Denisa Sušca, koji je s još trojicom entuzijasta svojedobno pokrenuo Mono u vlastitoj kući, cilj im je bio ući u strateško partnerstvo s jakom stranom tvrtkom koja bi im otvorila nova tržišta, jer su im kao maloj tvrtki bili nedostižni, prenosi Poslovni dnevnik.
Njemački Possehl je globalno aktivna tehnološka grupacija s više od 13.200 zaposlenika u više od 200 tvrtki u 30 zemalja, s ukupnom prošlogodišnjom dobiti od 5,5 milijardi eura.
Tvrtka je u Hrvatskoj prisutna kroz nekoliko tvrtki od kojih je najpoznatija Harburg – Freudenberger Belišće, globalni lider u proizvodnji strojeva za proizvodnju plastike i gume.
Tvrtka Mono usavršila se u visokoj tehnologiji, a svoje ‘niše’ pronašla je u medicini, farmaciji, bankarstvu, financijama i osiguranju.
Mono je prošle godine ostvario prihod od oko 60 milijuna kuna (7,96 milijuna eura), odnosno dobit od oko 26 milijuna kuna. Tvrtka izvozi u 90 zemalja svijeta, a primarno tržište im je Sjeverna Amerika.
Sušac je istaknuo kako Mono zadržava svoju kulturu, identitet i način rada, te ne mijenja način upravljanja.
“Ono što će se promijeniti su projekti i, nadam se, koristi koje s takvim projektima dobivamo. Pozitivne posljedice osjetit će naši zaposlenici, a nadam se i šira društvena zajednica”, rekao je izvršni direktor tvrtke Mono.
Grupacija Possehl ima tradiciju dugu 175 godina.