Američki regulatori za sigurnost automobila rekli su u ponedjeljak da su otvorili istragu zbog 16 različitih opoziva za ukupno 6,4 milijuna vozila koje su objavili Hyundai i Kia zbog curenja tekućine za kočnice koje bi moglo dovesti do požara.
Korejski proizvođači automobila izdali su niz opoziva vozila od 2016. godine zbog problema sa sustavom protiv blokiranja kočnica i hidrauličkim elektroničkim kontrolnim jedinicama (HECU), prenosi Reuters.
Nacionalna uprava za sigurnost cestovnog prometa SAD-a rekla je da otvara revizijski upit kako bi procijenila pravodobnost Hyundaijevog i Kijinog donošenja odluka o nedostacima “i pridržavanje zahtjeva za izvješćivanjem te kako bi razumjela različite opise kvarova i načina na koje su popravljeni između ovih opoziva.”
U rujnu su korejski proizvođači automobila opozvali ukupno 3,37 milijuna vozila u SAD-u zbog opasnosti od požara motora, rekavši vlasnicima da parkiraju vani i dalje od zgrada dok se popravci ne završe.
Proizvođači automobila rekli su da curenje tekućine za kočnice može uzrokovati kratki spoj koji može dovesti do požara.
U rujnu je Hyundai rekao da ima izvješća o 21 požaru i 21 termičkom incidentu od 2017. godine, dok Kia ima izvješća o najmanje 10 potvrđenih požara i incidenata.
Kia je rekla da hidraulična elektronička kontrolna jedinica (HECU) u vozilima može doživjeti kratki spoj kao rezultat curenja tekućine za kočnice. Hyundai je rekao da modul sustava protiv blokiranja kočnica (ABS) može iznutra propuštati tekućinu za kočnice i uzrokovati kratki spoj.
Pročitajte još:
Rujanski opoziv obuhvatio je 1,73 milijuna vozila Kia Borrego, Cadenza, Forte, Sportage, K900, Optima, Soul Rio, Sorento i Rondo iz različitih godina modela za svako vozilo od 2010. do 2017. godine.
Hyundai je u rujnu opozvao 1,64 milijuna vozila Elantra, Genesis Coupe, Sonata Hybrid, Accent, Azera, Veloster, Santa Fe, Equus, Veracruz, Tucson, Tucson Fuel Cell i Santa Fe Sport, od 2011. godine proizvodnje do 2015. godine.