Omnicom želi kupiti Interpublic, na pomolu stvaranje najveće marketinške tvrtke na svijetu

Foto: Fox/Pexels

Omnicom Group pregovara o kupnji Interpublic Groupa, javljaju američki mediji.

Prema ljudima koji su upoznati s ovim pregovorima, ako se postigne dogovor, stvorit će se najveća svjetska marketinška tvrtka. Iako se još ne zna o kojoj se svoti radi, analitičari vjeruju da će biti između 13 i 14 milijardi dolara.

Spajanje Omnicoma, trećeg najvećeg marketinškog diva na svijetu, i Interpublic Groupa, četvrtog najvećeg u istom segmentu, srušilo bi WPP kao najvećeg igrača u ovoj industriji, piše Wall Street Journal.

Ugovor bi pod jednim krovom okupio neke od najpoznatijih svjetskih reklamnih brendova.

Interpublic i Omnicom pomogli su u stvaranju nekih od najpoznatijih reklama u povijesti, uključujući “Think Different” za Apple, “Priceless” za Mastercard i “Because I’m Worth It” za L’Oreal.

Omnicom uključuje agencije BBDO, TBWA, FleishmanHillard i kupca oglasa Omnicom Media Group i radi za tvrtke uključujući Disney, AT&T i PepsiCo.

Interpublic, pak, posjeduje agencije kao što su McCann Worldgroup, Weber Shandwick, FCB i tvrtku za otkup oglasa Mediabrands, a njihov popis klijenata uključuje L’Oreal, Johnson & Johnson i Geico.

Spajanje bi moglo pomoći tvrtkama da se bolje osposobe za suočavanje s industrijom koju sve više pokreću tehnologija, podaci i umjetna inteligencija, piše WSJ.

Generativna umjetna inteligencija prijeti poremetiti način na koji agencije dobivaju plaću i potencijalno bi mogla smanjiti potražnju za copywriterima, grafičkim dizajnerima i kupcima oglasa koji odlučuju gdje će ih postaviti kako bi ciljali pravu publiku.

2 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari