Omnicom Group pregovara o kupnji Interpublic Groupa, javljaju američki mediji.
Prema ljudima koji su upoznati s ovim pregovorima, ako se postigne dogovor, stvorit će se najveća svjetska marketinška tvrtka. Iako se još ne zna o kojoj se svoti radi, analitičari vjeruju da će biti između 13 i 14 milijardi dolara.
Spajanje Omnicoma, trećeg najvećeg marketinškog diva na svijetu, i Interpublic Groupa, četvrtog najvećeg u istom segmentu, srušilo bi WPP kao najvećeg igrača u ovoj industriji, piše Wall Street Journal.
Ugovor bi pod jednim krovom okupio neke od najpoznatijih svjetskih reklamnih brendova.
Interpublic i Omnicom pomogli su u stvaranju nekih od najpoznatijih reklama u povijesti, uključujući “Think Different” za Apple, “Priceless” za Mastercard i “Because I’m Worth It” za L’Oreal.
Omnicom uključuje agencije BBDO, TBWA, FleishmanHillard i kupca oglasa Omnicom Media Group i radi za tvrtke uključujući Disney, AT&T i PepsiCo.
Interpublic, pak, posjeduje agencije kao što su McCann Worldgroup, Weber Shandwick, FCB i tvrtku za otkup oglasa Mediabrands, a njihov popis klijenata uključuje L’Oreal, Johnson & Johnson i Geico.
Pročitajte još:
Spajanje bi moglo pomoći tvrtkama da se bolje osposobe za suočavanje s industrijom koju sve više pokreću tehnologija, podaci i umjetna inteligencija, piše WSJ.
Generativna umjetna inteligencija prijeti poremetiti način na koji agencije dobivaju plaću i potencijalno bi mogla smanjiti potražnju za copywriterima, grafičkim dizajnerima i kupcima oglasa koji odlučuju gdje će ih postaviti kako bi ciljali pravu publiku.
2 Odgovora
Klasična ekonomska priča koju vode samo veliki konglomerati
If you can’t beat them join them kako bi se reklo