Nutris ugovorio poslove za kanadsko i francusko tržište

Nutris na sajmu u Frankfurtu, Foto: Promo

Hrvatska tvrtka Nutris, prva europska tvornica specijalizirana za proizvodnju izolata boba, ostvarila je značajan poslovni uspjeh na sajmu Food Ingredients Europe (Fi Europe), koji se od 19. do 21.11. održavao u Frankfurtu.

Tvrtka je osigurala suradnju za ulazak na kanadsko tržište i prvu narudžbu od 20.000 kg Nutrismart organskog izolata za francusku pekarsku industriju, s očekivanim nastavkom suradnje na godišnjoj razini.

Dodatno, istaknuto je u priopćenju, susreti s ključnim distributerima otvorili su mogućnosti širenja na tržišta poput Japana, Novog Zelanda, Bliskog Istoka, SAD-a i Kanade, čime je Nutris značajno proširio svoj globalni doseg.

“Na sajmu smo potvrdili poziciju Nutrisa ne samo kao proizvođača, već i strateškog partnera koji predvodi u postavljanju novih standarda održivosti i tehnoloških inovacija u prehrambenoj industriji. Imali smo čast biti i finalisti nagrade za inovaciju. Fokusirani na daljnji razvoj globalne prisutnosti, sljedeće godine ponovno ćemo izlagati na Fi Europe u Parizu, a po prvi puta sudjelovati i na prestižnom IFT sajmu u Chicagu, ključnom događaju za američko tržište”, istaknuo je Zvonimir Sedlić, direktor Nutrisa.

Na sajmu su predstavljeni inovativni proizvodi, uključujući NutriSmart A85, topivi protein iz boba, i NutriSmart vlakna, uz primjene poput proteinskog kruha, namaza, shakeova i pralina, čime je Nutris potvrdio i svoju poziciju inovatora u industriji.

Nutris na sajmu u Fraknfurtu, Foto: Promo

“Među ključnim trendovima na tržištu izdvaja se veliki interes za novim sastojcima i nutritivno bogatim sastojcima visoke kvalitete, s manjim obradama i jasnim oznakama na pakiranjima – što i sami nudimo. Osim cijene i okusa, potrošači postaju osvješteniji pri odabiru sastojaka i traže nutritivno uravnotežene proizvode koji su cjenovno pristupačni i ukusni. Inovacije na tržištu trebaju se usmjeriti prema novim tehnologijama i proizvodnim procesima koji omogućuju razvoj novih kategorija hrane, a ne samo repliciranju postojećih zamjena za meso ili mliječne proizvode. Fokus treba biti na zdravijim prehrambenim navikama i novim definicijama hrane koje donose stvarne koristi potrošačima”, dodala je Martina Gogić, voditeljica odjela inovacija u Nutrisu.

Najviše pozitivnih komentara posjetitelja Nutris je dobio na neutralni okus izolata boba, što omogućuje široku primjenu u različitim prehrambenim kategorijama. Visoka kvaliteta proizvoda, obilje analitičkih podataka i održiva priča koja spaja regenerativnu poljoprivredu i tehnologiju dodatno su impresionirali sudionike sajma.

U duhu globalnog trenda prema održivoj prehrani i zdravlju crijevnog mikrobioma, Nutris se pozicionirao i kao ključni igrač s inovacijama poput vlakana iz boba koja imaju veliki potencijal za podršku zdravlju crijeva.

Food Ingredients Europe (Fi Europe) preko 35 godina predstavlja ključnu globalnu platformu koja okuplja stručnjake, dobavljače, kupce i inovatore iz prehrambene i industrije pića.

Riječ je o događanju koje je ujedno i glavno mjesto za predstavljanje najnovijih i najinovativnijih proizvoda, a ovogodišnje izdanje pokazalo je da će se u 2025. trendovi u prehrambenoj industriji i dalje usmjeravati prema zdravlju, wellnessu i održivosti.

NutriS d.o.o.

Varaždinska 68, 33520, Novi Senkovac, Hrvatska

Poslovni prihodi (EUR):
1.854.678,75 (2023)
Broj zaposlenih:
50 (2023)

2 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari