Hrvatska tvrtka Nutris, prva europska tvornica specijalizirana za proizvodnju izolata boba, ostvarila je značajan poslovni uspjeh na sajmu Food Ingredients Europe (Fi Europe), koji se od 19. do 21.11. održavao u Frankfurtu.
Tvrtka je osigurala suradnju za ulazak na kanadsko tržište i prvu narudžbu od 20.000 kg Nutrismart organskog izolata za francusku pekarsku industriju, s očekivanim nastavkom suradnje na godišnjoj razini.
Dodatno, istaknuto je u priopćenju, susreti s ključnim distributerima otvorili su mogućnosti širenja na tržišta poput Japana, Novog Zelanda, Bliskog Istoka, SAD-a i Kanade, čime je Nutris značajno proširio svoj globalni doseg.
“Na sajmu smo potvrdili poziciju Nutrisa ne samo kao proizvođača, već i strateškog partnera koji predvodi u postavljanju novih standarda održivosti i tehnoloških inovacija u prehrambenoj industriji. Imali smo čast biti i finalisti nagrade za inovaciju. Fokusirani na daljnji razvoj globalne prisutnosti, sljedeće godine ponovno ćemo izlagati na Fi Europe u Parizu, a po prvi puta sudjelovati i na prestižnom IFT sajmu u Chicagu, ključnom događaju za američko tržište”, istaknuo je Zvonimir Sedlić, direktor Nutrisa.
Na sajmu su predstavljeni inovativni proizvodi, uključujući NutriSmart A85, topivi protein iz boba, i NutriSmart vlakna, uz primjene poput proteinskog kruha, namaza, shakeova i pralina, čime je Nutris potvrdio i svoju poziciju inovatora u industriji.
“Među ključnim trendovima na tržištu izdvaja se veliki interes za novim sastojcima i nutritivno bogatim sastojcima visoke kvalitete, s manjim obradama i jasnim oznakama na pakiranjima – što i sami nudimo. Osim cijene i okusa, potrošači postaju osvješteniji pri odabiru sastojaka i traže nutritivno uravnotežene proizvode koji su cjenovno pristupačni i ukusni. Inovacije na tržištu trebaju se usmjeriti prema novim tehnologijama i proizvodnim procesima koji omogućuju razvoj novih kategorija hrane, a ne samo repliciranju postojećih zamjena za meso ili mliječne proizvode. Fokus treba biti na zdravijim prehrambenim navikama i novim definicijama hrane koje donose stvarne koristi potrošačima”, dodala je Martina Gogić, voditeljica odjela inovacija u Nutrisu.
Najviše pozitivnih komentara posjetitelja Nutris je dobio na neutralni okus izolata boba, što omogućuje široku primjenu u različitim prehrambenim kategorijama. Visoka kvaliteta proizvoda, obilje analitičkih podataka i održiva priča koja spaja regenerativnu poljoprivredu i tehnologiju dodatno su impresionirali sudionike sajma.
U duhu globalnog trenda prema održivoj prehrani i zdravlju crijevnog mikrobioma, Nutris se pozicionirao i kao ključni igrač s inovacijama poput vlakana iz boba koja imaju veliki potencijal za podršku zdravlju crijeva.
Pročitajte još:
Food Ingredients Europe (Fi Europe) preko 35 godina predstavlja ključnu globalnu platformu koja okuplja stručnjake, dobavljače, kupce i inovatore iz prehrambene i industrije pića.
Riječ je o događanju koje je ujedno i glavno mjesto za predstavljanje najnovijih i najinovativnijih proizvoda, a ovogodišnje izdanje pokazalo je da će se u 2025. trendovi u prehrambenoj industriji i dalje usmjeravati prema zdravlju, wellnessu i održivosti.
NutriS d.o.o.
Varaždinska 68, 33520, Novi Senkovac, Hrvatska
1.854.678,75 (2023)
50 (2023)
2 Odgovora
Odlično
Bome svaka čast, malo i pozitive za Hrvatsko tržište