Njemački najviši financijski regulator imenuje posebnog nadzornika u Deutsche Bank da nadgleda rješavanje problema s potrošačkim uslugama u jedinici Deutsche Bank – Postbank, što je udarac ugledu vodeće banke u zemlji.
Čelnik regulatora BaFin nazvao je “neprihvatljivim” poremećaje do kojih je došlo u internetskim ponudama Postbanke, piše Reuters, odnosno poteškoće koje su klijenti imali u dolasku do njezine korisničke službe i dugo vrijeme obrade.
Ovo je pitanje unazadilo nastojanja Deutsche Bank da vrati vjerodostojnost nakon kazni za propuste u kontroli pranja novca, pretresa vlasti i drugih kazni.
BaFin je već imao nadzornika u Deutscheu za nadgledanje kontrola pranja novca od 2018. godine, podsjeća Reuters.
“Postižemo napredak u poboljšanju vremena obrade u Postbanci kao dio akcijskog plana dogovorenog s BaFin-om”, rekla je Deutsche Bank u izjavi. Glasnogovornik je rekao da je to pitanje od “najvećeg prioriteta”.
Podsjećamo, Deutsche je započeo akviziciju Postbanke, sa svojim milijunima klijenata i korijenima u poštanskom sustavu zemlje, 2008. godine, tijekom globalne financijske krize, ali se godinama borio da je integrira u cjelosti.
Pročitajte još:
Deutsche Bank je u srpnju rekla da je završila zadnju fazu integracije, ali u rujnu je BaFin u neuobičajenom prijekoru rekao da je vidio “znatne poremećaje” u Postbank.
Godine 2019. Deutsche Bank, koja se smatra jednom od najvažnijih svjetskih banaka, započela je četverogodišnji plan preokreta vrijedan gotovo devet milijardi eura, nakon godina gubitaka.