Netflix ostvario snažan rast prihoda i broja pretplatnika, povećao očekivanja za 2025.

Pixabay.com
Netflix, Foto: Pixabay.com

Američka tvrtka Netflix, koja pruža ‘streaming’ usluge putem interneta, objavila je da su joj u zadnjem kvartalu prošle godine prihodi porasli 16 posto u odnosu na isto razdoblje u 2023. na 10,25 milijardi dolara što je premašilo očekivanja analitičara u iznosu od oko 10,1 milijarde dolara.

Zarada po dionici u zadnjem tromjesečju bila je 4,27 dolara naspram 2,11 dolara u istom razdoblju godinu ranije.

Za cijelu godinu prihodi su također bili 16 posto veći i iznosili 39 milijardi dolara.

Neto prihod je u zadnjem tromjesečju iznosio 1,87 milijardi dolara, a na razini cijele godine 8,7 milijardi dolara, objavio je na svojoj internetskoj stranici Netflix.

Najveća tržišta za tu platformu ostala su SAD i Kanada sa 44 posto udjela u prihodima te područje koje pokriva Europu, Bliski istok i Afriku s udjelom od 32 posto.

Netflix je najavio namjeru podizanja cijena u SAD-u, Kanadi, Portugalu i Argentini radi investiranja u daljnje poboljšanje usluge.

U ovoj godini ta tvrtka očekuje prihode između 43,5 i 44,5 milijarde dolara što bi bio godišnji rast između 12 i 14 posto. To je iznad razine ranijih očekivanja.

Netflix ističe da ostaje predan temeljnom poslovanju s planovima novih serija, filmova, izravnih prijenosa i programa te zabavnih igara.

“Ako Netflix nastavi objavljivati atraktivan sadržaj, to će opravdati rast cijena te osigurati nastavak snažnog rasta”, prenosi Euronews riječi analitičara Josha Gilberta iz brokerske tvrtke eToro.

Nakon objavljivanja rezultata vrijednost dionice Netflixa porasla je više od 10 posto.

U posljednjem tromjesečju prošle godine Netflix je dobio 19 milijuna novih pretplatnika kojih je sada na globalnoj razini 302 milijuna.

Rast broja pretplatnika u četvrtom tromjesečju dvostruko je veći od prognoza analitičara, a znatan poticaj rastu došao je od djelovanja na suzbijanju neovlaštenog dijeljenja lozinki za pristup sadržaju.

Ovo je zadnji kvartal u kojemu Netflix namjerava objavljivati broj pretplatnika budući da sada želi prebaciti fokus na tradicionalnija mjerila rezultata kao što su profitne marže i rast prihoda.

Tvrtka navodi da u ovoj godini namjerava povećati ponudu za oglašivače te očekuje osjetan rast u tom segmentu.

2 Odgovora

  1. Nekada je bio top aplikacija, sad je neisplativ, sve skuplji sa sve lošijim sadržajem. Iskreno bih se sad prije odlučila za HBO Max.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari