Švicarski prehrambeni div Nestle planira do 2026. uložiti milijardu reala (181,2 milijuna eura) u proizvodne kapacitete u Brazilu u segmentu napitaka od kave iz linije Nescafea, najavili su direktori za Reuters.
Cilj je tvrtke konsolidirati brend i iskoristiti ga za potporu proizvodima veće dodane vrijednosti, s ozbirom na snažan rast potražnje u Brazilu za proizvodima poput ledene i kave s karamelom, objašnjavaju u Nescafeu.
Brend Nescafe, pojašnjava Hina, osmišljen je upravo u Brazilu i u početnoj je fazi obuhvaćao samo instant kavu. Asortiman je u međuvremenu proširen, a kompanija sada želi privući mlađu populaciju i potrošače spremne dublje posegnuti u džep.
“Potrošnja vrhunske kave raste, što znači i sofisticiraniju konzumaciju kave u Brazilu”, rekla je u intervjuu voditeljica Nestleovog brenda Cafe Nestle Valeria Pardal.
Prodaja Nescafea na brazilskom maloprodajnom tržištu trebala bi u iduće četiri godine rasti do 15 posto godišnje, prema Nestleu, otprilike tri puta snažnije od tržišta u cjelini.
Ključni su tržišni segment mladi koji piju do deset puta više kave nego ostale skupine potrošača, navodi Nestle.
Pročitajte još:
Dio novca kompanija planira usmjeriti u poticanje konzumacije kave “iz aparata”.
Očekuju da će u četiri godine udvostručiti njihov broj, na 44.000.
2 Odgovora
dobar biznis
Ma vrh