NBA prihvatila nove medijske ugovore vrijedne 76 milijardi dolara

NBA, ilustracija. Foto: Allen Boguslavsky/Pexels

NBA liga prihvatila je nove, rekordne medijske ugovore u trajanju od 11 godina, čija se vrijednost procjenjuje na 76 milijardi dolara.

Oni će osigurati da plaće igrača nastave rasti i u doglednoj budućnosti, zahvaljujući emitiranju na više TV kanala i platformi odjednom.

ESPN javlja kako je sljedeći korak odobrenje od strane odbora vlasnika klubova. Oni bi se trebali sastati idućega tjedna u Las Vegasu, nakon čega bi ugovori trebalo biti službeno odobreni i potpisani.

Ugovori su rekordni i po trajanju i po vrijednosti, a stupili bi na snagu od sezone 2025-26. Utakmice će se nastaviti emitirati na TV kanalima ESPN i ABC, no dio bi bio prikazivan i na NBC-ju, kao i preko streaming platforme Amazon Prime.

ESPN i ABC će i dalje imati najsveobuhvatniji paket lige, koji uključuje prijenos NBA finala i jednu od serija finala konferencije. ABC emitira NBA finala od 2003. i nastavit će emitirati utakmice subotom navečer i nedjeljom poslijepodne kada završi regularna sezona NFL lige. Glavni termini ESPN-a će i dalje biti srijeda, s nekim utakmicama petkom i nedjeljom.

Ekskluzivnost prijenosa finala dolazi s velikim povećanjem cijene. Kompanija Walt Disney, koja posjeduje ESPN i ABC, plaćala bi 2,6 milijardi dolara godišnje prema novom ugovoru, u usporedbi s 1,4 milijarde dolara u sadašnjem ugovoru.

Povratak NBC-a, koji je prenosio NBA utakmice od 1990. do 2002. godine, daje ligi po prvi put dva nacionalna partnera za emitiranje.

3 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari