Mark Zuckerberg: U budućnosti svi ćemo nositi pametne naočale

Mark Zuckerberg, Foto: Wikimedia Commons

Izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg u ponedjeljak je, govoreći s izvršnim direktorom Nvidije Jensenom Huangom na konferenciji SIGGRAPH, najavio da ćemo u budućnosti svi mnositi pametne naočale.

“Mislim da ćete na kraju imati čitav niz različitih proizvoda naočala, s različitim cjenovnim razinama i različitim razinama tehnologije,” rekao je Zuckerberg, a prenosi Business Insider.

“Na temelju onoga što sada vidimo s Ray-Ban Metama, imat ćemo naočale s umjetnom inteligencijom bez zaslona po cijeni od oko 300 dolara, što će postati sveprisutan proizvod koji će nositi stotine milijuna ljudi te imati superinteraktivnu umjetnu inteligenciju s kojom ćete razgovarati”, pojasnio je.

Meta je 2021. lansirala svoje pametne naočale, u suradnji s Ray-Banom. Ranije ove godine, tvrtka je najavila ažuriranje Meta AI koje omogućuje dodatne tehnološke mogućnosti.

Na konferenciji SIGGRAPH, Zuckerberg je otkrio da rade na sljedećoj generaciji pametnih naočala.

“Cilj je bio ograničiti oblik na nešto što izgleda dobro i unutar toga, ubaciti što je moguće više tehnologije”, rekao je CEO Mete.

Napredak u nosivoj tehnologiji dogodio se paralelno s razvojem prilagođenih silikonskih čipova u Meti i smanjenjem debljine senzorskog sloja zaslona kako bi se smanjila tehnologija potrebna za izradu potpuno holografskih pametnih naočala.

U ovom trenutku, rekao je Zuckerberg, njihove naočale imaju senzore kamera kako bi mogli snimati fotografije i videozapise, prenositi uživo na Instagramu, obavljati video pozive putem WhatsAppa, a dodaci dolaze s mikrofonom i zvučnikom za interakciju s Meta AI poput virtualnog asistenta.

Meta nije jedina tvrtka koja radi na najnovijoj iteraciji pametnih naočala. Snap Inc. kreirao je Spectacles s AR tehnologijom, a Google još od 2013. godine radi na različitim modelima svog proizvoda Glass koji su dostupni javnosti.

Iako je originalni Google Glass bio komercijalni neuspjeh, nedavni napredak u AI tehnologiji obnovio je interes za lansiranje sljedeće generacije pametnih naočala na tržište.

4 Odgovora

    1. Problem je što bih onda s tim pametnim naočalama vidjeli “koje nam sve gluposti prodaju iliti koje subliminarne poruke nam šalju”, a to oni nikako ne žele

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari