Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli u učinkovitoj navigaciji i izvršavanju određenih funkcija. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima pod svakom kategorijom pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Potrebni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcija stranice.... 

Uvek Aktivan

Neophodni su kolačići kako bi se omogućile osnovne značajke ove stranice, kao što je pružanje sigurne prijave ili prilagođavanje vaših postavki pristanka. Ovi kolačići ne pohranjuju nikakve osobne podatke.

Funkcionalni kolačići pomažu u obavljanju određenih funkcija poput dijeljenja sadržaja web stranice na platformama društvenih medija, prikupljanja povratnih informacija i drugih značajki trećih strana.

Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji stupaju u interakciju s web stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju informacija o metrikama kao što su broj posjetitelja, stopa napuštanja stranice, izvor prometa itd.

Kolačići izvedbe koriste se za razumijevanje i analizu ključnih indeksa učinkovitosti web stranice što pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.

Oglašavački kolačići koriste se za pružanje prilagođenih oglasa posjetiteljima na temelju stranica koje ste prethodno posjetili i za analizu učinkovitosti oglasnih kampanja.

BERIKO d.o.o.-47354554801

Maloprodaja u veljači u Hrvatskoj godišnje rasla malo iznad prosjeka eurozone

Maloprodaja, ilustracija, Foto: Pexels.com

Prema prvoj procjeni Eurostata, u veljači ove godine u odnosu na isti mjesec lani kalendarski prilagođena maloprodaja u eurozoni rasla je 2,3 posto dok je za cijelu Europsku uniju (EU) ta brojka dva posto.

Na mjesečnoj razini sezonski prilagođena maloprodaja u eurozoni bila je veća 0,3 posto u odnosu na siječanj. U čitavoj EU taj je rast bio 0,2 posto.

KOŽUL DELIVERY d.o.o.	44475000040

Najveći godišnji rast maloprodaje imali su Lukemburg od 10,3 posto, zatim Cipar s 8,5 posto te Estonija s 5,2 posto.

Najveći pad dogodio se u Poljskoj brojkom od 1,5 posto i Slovačkoj od 1,4 posto. Među članicama eurozone šest zemalja je imalo godišnji pad u trgovini na malo.

U Hrvatskoj je na godišnjoj razini zabilježen rast od 2,6 posto dok je u odnosu na siječanj ove godine maloprodaja u veljači bila niža 0,9 posto zbog bojkota trgovačkih lanaca.

Godišnji rast maloprodaje u Hrvatskoj konstantno usporava od rujna prošle godine kada je iznosio sedam posto.

Promatrano po sastavnicama, u eurozoni u veljači je godišnje maloprodaja neprehrambenih proizvoda bez goriva rasla 2,5 posto, kod hrane, pića i duhana rast je 1,9 posto te kod motornih goriva 0,7 posto.

Na mjesečnoj razini najviše je rasla maloprodaja na Cipru, i to 4,7 posto, a najviše je pala u Bugarskoj brojkom od 1,7 posto.

ROSANA J.D.O.O.37160746983

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

VULKANIZER VALENTIĆ, obrt za usluge, vl. Ivan Valentić	81257532810

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…
ELEKTRO-VIDAK j.d.o.o.62413187250

Komentari

RU-BRA d.o.o-08695631838