Kineski Huawei Technologies izvijestio je o skromnom rasta prihoda u prva tri tromjesečja ove godine, ističući dobre rezultate u poslovanju u oblaku i poboljšanu konkurentnost odjela za dijelove vozila.
U razdoblju od siječnja do rujna Huawei je povećao prihod za 2,4 posto, na 456,6 milijardi juana odnosno 62,4 milijarde dolara.
„Rast je u skladu s prognozama”, rekao je predsjednik Huaweija Ken Hu u priopćenju.
Dobit Huawei-a je pak gotovo utrostručena, na 73,05 milijardi juana, prema Reutersovim izračunima, prenosi Hina. U trećem tromjesečju Huaweijev prihod porastao je za 1,5 posto, na 145,7 milijardi juana.
Rast dobiti odražava prihod od prodaje odjela za proizvodnju mobilnih telefona Honor u studenom 2020. godine i poboljšanu strategiju upravljanja i prodaje, rekao je glasnogovornik tvrtke.
Prodaja Huaweijevih mobitela naglo je porasla u trećem tromjesečju zahvaljujući plasmanu krajem kolovoza nove serije Mate 60, objavile su tri istraživačke tvrtke tijekom prošlog tjedna. Counterpoint Research je izvijestio da je plasman veći za 37 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.
Pokazatelji označavaju povratak Huaweija na tržište mobitela, ali i odražavaju vrlo nisku poredbenu osnovicu u prošloj godini zbog američke kontrole izvoza važne tehnologije.
Pročitajte još:
Huawei je, po Counterpointu, bio šesti brend mobitela u Kini po prodaji u trećem tromjesečju, s udjelom od 12,9 posto. U istom prošlogodišnjem razdoblju iznosio je 9,1 posto.
Honor je zadržao poziciju brenda s najvećom prodajom, uz isporučenih 11,8 milijuna mobitela i tržišnim udjelom od 18 posto, priopćio je Counterpoint.
2 Odgovora
Imam ga i ja
Skroman rast od samo 62,4 milijarde dolara.