HTZ započeo suradnju s globalnim platformama za putovanja

Pixabay.com
Turizam, ilustracija, Foto: Pixabay.com

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je suradnju s globalnim platformama za putovanja Wanderlust i Holiday Pirates Group u sklopu koje će na nekoliko europskih tržišta putem medijskih kanala promovirati Hrvatsku kao kvalitetnu, sigurnu i atraktivnu turističku destinaciju, izvijestili su iz HTZ-a.

Suradnja podrazumijeva promotivne aktivnosti koje će HTZ s Wanderlustom usmjeriti na tržište Velike Britanije, a s Holiday Pirates grupom u tijeku je kampanja na tržištima Velike Britanije, Njemačke i Italije.

Za Wanderlust iz HTZ-a napominju da je jedan od najvećih svjetskih travel medija, a za Holiday Pirates grupu da je jedna od najbrže rastućih travel tražilica i aplikacija, prenosi Hina.

“S ciljem zadržavanja pozitivnih trendova te nastavka učinkovitog pozicioniranja Hrvatske kao poželjne mediteranske destinacije, intenzivno radimo na globalnoj promociji zemlje”, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Iznosi da u Hrvatskoj boravi oko 100.000 turista, najviše u Dubrovniku, Zagrebu, Splitu, Zadru i Poreču.

Iz HTZ-a o suradnji s dvije globalne platforme za putovanja kažu da će pridonijeti jačanju dodane vrijednosti u promociji hrvatskog turizma, uz podatke da Holiday Pirates Group korisnicima omogućava pronalazak najboljih turističkih ponuda za odmor na deset različitih tržišta i da svaki mjesec zabilježi otprilike 12,5 milijuna posjeta web stranici.

Gotovo 30 posto korisnika je u dobi od 25 do 34 godine, a s tom grupacijom HTZ će surađivati do sredine lipnja, do kada je predviđeno kreiranje inspiracijskog sadržaja s fokusom na najjače atribute domaće turističke ponude te promocija najboljih pred i posezonskih ponuda za odmor u Hrvatskoj.

S britanskim Wanderlustom uključuje poseban sadržaj posvećen Hrvatskoj u print izdanju travanj/svibanj i kreiranje online huba, a i s njima će marketinška suradnja trajati do sredine rujna 2024., čemu iz HTZ-a dodaju da je to medij koji godišnje privlači više od 11 milijuna online posjetitelja, s posebnim utjecajem u Velikoj Britaniji gdje je s 252.000 čitatelja po izdanju najčitaniji travel magazin.

Njegovi čitatelji su Hrvatsku proglasili najpoželjnijom europskom destinacijom 2024. godine, ističu iz HTZ-a.

6 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari