Danone, francuska multinacionalna tvrtka poznata prvenstveno po svojim mliječnim proizvodima, povećava svoja ulaganja u prehrambena rješenja namijenjena oboljelima od raka i starijim osobama, što je strateško središte koje odražava globalne demografske trendove.
Sektor medicinske prehrane trebao bi igrati ključnu ulogu u sljedećoj fazi strategije oporavka koju je pokrenuo izvršni direktor Antoine de Saint-Affrique, nakon što je, piše Bloomberg, revitalizirao količine prodaje u tradicionalnim linijama kao što su Volvic voda i Activia jogurt.
Dok mliječni i biljni proizvodi ostaju Danoneovi najveći generatori prihoda, s godišnjom prodajom od približno 14 milijardi eura, njegov specijalizirani prehrambeni odjel mogao bi im osigurati veću profitabilnost i brži rast.
Taj odjel proizvodi napitke bogate hranjivim tvarima dizajnirane za podršku pacijentima s ozbiljnim bolestima, uključujući gubitak tjelesne težine povezan s rakom, kao i onima koji zahtijevaju hranjenje na sondu.
Budući da Ujedinjeni narodi predviđaju da će globalna populacija u dobi od 65 godina i više dosegnuti 1,6 milijardi do 2050., Danone se pokušava postati jedan od predvodnika na području medicinske prehrane.
Pročitajte još:
Unatoč svojoj reputaciji brenda jogurta i flaširane vode, Danoneov segment medicinske prehrane, koji godišnje generira oko tri milijarde eura, i dalje je podcijenjen unutar tvrtke, navodi isti izvor.
Danone je nedavno i najavio ulaganje od 70 milijuna eura u svoju prvu proizvodnu liniju u Francuskoj posvećenu isključivo medicinskoj prehrani, naglašavajući svoju predanost ovom brzorastućem sektoru.
11 Odgovora
Pametno su se fokusirali na to tržište
Jako lijepo, bravo
Bravo
Super!
Što nije u redu sa ovim ljudima?
Ne cini mi se to pouzdano.
Ako pomaze…
Svasta
Super
Super.
Svašta!