Američki potrošači ukupno su potrošili 13,3 milijarde dolara na Cyber Monday, što je povećanje od 7,3 posto u odnosu na prethodnu godinu, prema podacima Adobe Analyticsa.
Iako zabrinutosti zbog inflacije i dalje postoje, blagdanske sezonske popuste potrošači su iskoristili za povećanu potrošnju. Prema podacima Adobea koje prenosi CNN, potrošeno je rekordnih 41,1 milijardu dolara tijekom pet dana, počevši od Dana zahvalnosti.
“Iako je Cyber Monday ostao najveći dan online kupovine u sezoni i godini, rast na godišnjoj razini bio je snažniji na Dan zahvalnosti i Crni petak“, izjavio je Vivek Pandya, glavni analitičar u Adobe Digital Insightsu.
Online potrošnja na Dan zahvalnosti i Crni petak porasla je za 8,8 i 10,2 posto u odnosu na prethodnu godinu. Pandya je naveo da su rani popusti trgovaca potaknuli ljude da ove godine kupuju ranije, dok je Cyber Monday postao svojevrsna “zadnja prilika” za blagdanske ponude.
Podaci tvrtke predviđaju da će blagdanska potrošnja od 1. studenog do 31. prosinca premašiti 240 milijardi dolara, što je povećanje od 8,4 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Pročitajte još:
Rekordnu prodaju na Cyber Mondayju potaknuli su američki potrošači koji su kupovali putem mobilnih uređaja, što je činilo 7,6 milijardi dolara potrošnje. Ove godine 57 posto online prodaje ostvareno je putem mobilnih uređaja, u usporedbi s 33 posto u 2019., jer je kupovina preko mobitela doživjela veliki porast popularnosti.
Prema Adobeu, igračke su i dalje najpopularniji artikli za prodaju. Među najprodavanijima na Cyber Mondayju našli su se lutke Elf on the Shelf, Lego setovi i figurice Harryja Pottera.
6 Odgovora
Top
Konzumericki uzas
Poludili svi za kupovinom, ali ajde tamo su popusti barem kako se spada
Bome, kod njih znaju biti samo takvi popusti i ne to samo na igračke već i tehnologiju, kod nas toliko ne, kad se usporedi s njima i s nama, kod nas to nije ni približno.
black friday, cyber monday, id vise u 3…
Zanima me sto se kod nas najvise kupovalo, makar kod nas taj cyber monday nije toliko popularan?