Prvi od ukupno 15 novih zrakoplova Airbus 220 nacionalnom prijevozniku Croatia Airlinesu (CA) bit će isporučen tijekom srpnja, a kao i ostali zrakoplovi, bit će s osvježenim vizualnim izgledom kao dio novog rebrandinga kompanije povodom 35 godina njezina poslovanja, priopćeno je iz kompanije.
U Croatia Airlinesu predstavili su novi rebranding, s novim vizualima i logotipom kojeg i dalje čine kvadratići crvene, tamno i svjetlo plave boje, ali više razmaknuti po repu zrakoplova i uz prednji ulaz.
Kad je riječ o nabavi 15 novih zrakoplova, ukupna investicija do 2027. godine, te obuke pilota sa rebrandingom, iznosit će više od 500 milijuna dolara, a predsjednik uprave CA Jasmin Bajić i državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Tomislav Mihotić nedavno su i posjetili tvornicu Airbus Canada gdje se proizvode novi zrakoplovi.
Do kraja 2024. u flotu CA bi trebao stići i drugi Airbus 220, prenosi Hina, dok će ostali pristizati do 2027. godine, a svi će imati oko 25 posto manju potrošnju goriva i wi-fi kao novost u ponudi CA.
“Ova naša 35. godina poslovanja povijesna je jer označava početak obnavljanja cijele flote potpuno novim zrakoplovima. Ono što smo vidjeli u tvornici dobro izgleda i radujemo se jer to znači i razvoj kompanije, nove linije i prihode, kao i njezin dodatni doprinos hrvatskom gospodarstvu i turizmu. Od novih zrakoplova očekujemo veći promet, a od rebrandinga veću vidljivost naše flote”, poručio je Bajić.
I Mihotić je kazao da će novi zrakoplovi u floti CA otvoriti mnoge nove mogućnosti.
“S novim zrakoplovima otvara se prilika i za interkontinentalne letove, o čemu također razgovaramo”, najavio je Mihotić.

Direktor komercijalnih poslova CA Slaven Žabo i kompanijska dizajnerica, koja je radila i prošle i sadašnji rebranding, Ivana Ivanković, istaknuli su da je to bilo potrebno zbog tržišta, novih trendova i bolje prepoznatljivosti, dodajući da će putnike u novim zrakoplovima dočekati i šira sjedala, više prostora za prtljagu, punjači mobilnih uređaja i novi jastučići, plavi s logotipom kvadratića.
Ivanković je podsjetila da se CA od osnivanja vizualno rebrandirala 1997., 2004. i 2019. te sada 2024., no nikad radikalno, uvijek zadržavajući kvadratiće, koji su prepoznatljivi za Hrvatsku i dio su njezinog naslijeđa. Konkretno, novi logotip ima za nijansu deblja slova, no nije promijenjen karakter logotipa, dok je boja logotipa za nijansu tamnija.
Zbog novih zrakoplova i većeg prometa, s više linija ove godine tvrtka je u 2023. i ovom dijelu 2024. godine zaposlila 20 novih pilota, od kojih su neki na već na obuci za nove Airbusove 220, kaže direktora prometa i šef pilota CA, Davor Mišić.
Pročitajte još:
“Za prvi avion koji nam treba stići u srpnju, i vjerojatno i poletjeti na prvi let u drugoj polovici srpnja, obučavamo pet posada s deset pilota. S obzirom da su naši piloti i do sada letjeli na Airbusevima, vjerujemo da će biti uspješni i na novima”, rekao je Mišić.
U CA vjeruju i da će s novim linijama, novim zrakoplovom i dobrom potražnjom ove godine premašiti lanjske brojke od više od 1,7 milijuna prevezenih putnika.
Croatia Airlines d.d.
Bani 75B, 10010, Buzin, Hrvatska
261.821.972,47 (2023)
907 (2023)










16 Odgovora
Baš super.
Neopisivo sam sretan
Sreca sreca!
O Bože dragi, svašta
Bas svastva…
Cestitam!
Bravooo
Neka malo rebrandinga…
Dobro kazete…
Čestitam
Čestitke…
Sad bi mogli za promociju i nove letove uvesti da iznenade
Tako je…
Rebranding…
Rebranding…
Oni uopce meni nisu losi s obzirom na cim sam vec sve znala letit!