Prvi od ukupno 15 novih zrakoplova Airbus 220 nacionalnom prijevozniku Croatia Airlinesu (CA) bit će isporučen tijekom srpnja, a kao i ostali zrakoplovi, bit će s osvježenim vizualnim izgledom kao dio novog rebrandinga kompanije povodom 35 godina njezina poslovanja, priopćeno je iz kompanije.
U Croatia Airlinesu predstavili su novi rebranding, s novim vizualima i logotipom kojeg i dalje čine kvadratići crvene, tamno i svjetlo plave boje, ali više razmaknuti po repu zrakoplova i uz prednji ulaz.
Kad je riječ o nabavi 15 novih zrakoplova, ukupna investicija do 2027. godine, te obuke pilota sa rebrandingom, iznosit će više od 500 milijuna dolara, a predsjednik uprave CA Jasmin Bajić i državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Tomislav Mihotić nedavno su i posjetili tvornicu Airbus Canada gdje se proizvode novi zrakoplovi.
Do kraja 2024. u flotu CA bi trebao stići i drugi Airbus 220, prenosi Hina, dok će ostali pristizati do 2027. godine, a svi će imati oko 25 posto manju potrošnju goriva i wi-fi kao novost u ponudi CA.
“Ova naša 35. godina poslovanja povijesna je jer označava početak obnavljanja cijele flote potpuno novim zrakoplovima. Ono što smo vidjeli u tvornici dobro izgleda i radujemo se jer to znači i razvoj kompanije, nove linije i prihode, kao i njezin dodatni doprinos hrvatskom gospodarstvu i turizmu. Od novih zrakoplova očekujemo veći promet, a od rebrandinga veću vidljivost naše flote”, poručio je Bajić.
I Mihotić je kazao da će novi zrakoplovi u floti CA otvoriti mnoge nove mogućnosti.
“S novim zrakoplovima otvara se prilika i za interkontinentalne letove, o čemu također razgovaramo”, najavio je Mihotić.
Direktor komercijalnih poslova CA Slaven Žabo i kompanijska dizajnerica, koja je radila i prošle i sadašnji rebranding, Ivana Ivanković, istaknuli su da je to bilo potrebno zbog tržišta, novih trendova i bolje prepoznatljivosti, dodajući da će putnike u novim zrakoplovima dočekati i šira sjedala, više prostora za prtljagu, punjači mobilnih uređaja i novi jastučići, plavi s logotipom kvadratića.
Ivanković je podsjetila da se CA od osnivanja vizualno rebrandirala 1997., 2004. i 2019. te sada 2024., no nikad radikalno, uvijek zadržavajući kvadratiće, koji su prepoznatljivi za Hrvatsku i dio su njezinog naslijeđa. Konkretno, novi logotip ima za nijansu deblja slova, no nije promijenjen karakter logotipa, dok je boja logotipa za nijansu tamnija.
Zbog novih zrakoplova i većeg prometa, s više linija ove godine tvrtka je u 2023. i ovom dijelu 2024. godine zaposlila 20 novih pilota, od kojih su neki na već na obuci za nove Airbusove 220, kaže direktora prometa i šef pilota CA, Davor Mišić.
Pročitajte još:
“Za prvi avion koji nam treba stići u srpnju, i vjerojatno i poletjeti na prvi let u drugoj polovici srpnja, obučavamo pet posada s deset pilota. S obzirom da su naši piloti i do sada letjeli na Airbusevima, vjerujemo da će biti uspješni i na novima”, rekao je Mišić.
U CA vjeruju i da će s novim linijama, novim zrakoplovom i dobrom potražnjom ove godine premašiti lanjske brojke od više od 1,7 milijuna prevezenih putnika.
Croatia Airlines d.d.
Bani 75B, 10010, Buzin, Hrvatska
261.821.972,47 (2023)
907 (2023)
9 Odgovora
Baš super.
Neopisivo sam sretan
O Bože dragi, svašta
Cestitam!
Neka malo rebrandinga…
Čestitam
Sad bi mogli za promociju i nove letove uvesti da iznenade
Rebranding…
Oni uopce meni nisu losi s obzirom na cim sam vec sve znala letit!