BYD, Leapmotor i Xiaomi premašili godišnje ciljeve isporuka električnih vozila

Freepik.com
Električni automobili, Foto: Freepik.com

Kineski proizvođači automobila BYD, Leapmotor i Xiaomi prešli su svoje godišnje ciljeve isporuka mjesec dana prije roka, što je znak njihovog brzog rasta i snažne tržišne potražnje za takvim vozilima.

Proizvođač električnih vozila BYD isporučio je 504.003 automobila u studenom, što je porast u odnosu na prošlomjesečnih 500.526. Njegove ukupne isporuke vozila iznose 3.740.930, premašujući početni cilj za cijelu godinu od 3,6 milijuna. Stellantisov Leapmotor zabilježio je 40.169 isporuka u studenom, što je za 5,22 posto više u odnosu na prethodni mjesec i 117 posto više na godišnjoj razini. Tvrtka je od početka godine do danas isporučila 251.207 automobila, premašivši svoj godišnji cilj od 250.000 isporuka.

Xiaomi je sredinom studenog također nadmašio svoj godišnji cilj od 100.000 isporuka. Tvrtka je lansirala svoj prvi automobil, SU7, u ožujku ove godine. U studenom je kineska tvrtka za proizvodnju telefona isporučila više od 20.000 automobila, drugi mjesec zaredom. Xiaomi sada planira isporučiti 130.000 vozila do kraja godine.

Kineski proizvođač električnih automobila Zeekr isporučio je 27.011 automobila u studenom, nadmašivši rekord iz prethodnog mjeseca za 7,83 posto. Na godišnjoj razini mu je broj isporučenih vozila porastao za 106 posto. Tako su mu se godišnje isporuke povećale na 194.933 vozila, što je malo manje od cilja za cijelu godinu, od 230.000 vozila. Isporuke svog novog SUV-a s pet sjedala, Zeekr Mix, započeo je 23. listopada.

Xpeng je također postigao rekordne isporuke u studenom, njih 30.895, što je za 29 posto više u odnosu na prethodni mjesec. Već treći mjesec zaredom isporučili su više od 10.000 Mona M03 automobila. Xpeng je automobil Mona M03 lansirao krajem kolovoza i vozilo je koštalo 15.926 eura, dok Teslin najjeftiniji automobil, Model 3, košta 30.217 eura. Xpeng je u studenom također isporučio više od 7.000 P7+ automobila, koje je lansiran 7. studenog i odmah primio je 31.528 narudžbi do ponoći tog dana.

Nio je isporučio 20.575 automobila u studenom, što je porast od 28,9 posto na godišnjoj razini. Isporuke su uključivale 5.082 vozila jeftinije marke Onvo, koja je lansirana u rujnu. Tvrtka je rekla da namjerava isporučiti između 72.000 i 75.000 automobila u četvrtom kvartalu. To znači da Nio mora isporučiti najmanje 30.449 automobila u prosincu kako bi ispunio minimalni cilj.

Nio će 21. prosinca lansirati svoj brand Firefly, rekao je glavni izvršni direktor William Li. Suosnivač i predsjednik tvrtke, Qin Lihong, potvrdio je lokalnim medijima prošlog mjeseca da će automobil biti isključivo električni, opovrgavajući tvrdnje lokalnih medija o potencijalnom hibridnom modelu. Niov cjelogodišnji cilj isporuka za 2024. kreće se od 218.000 do 227.000. Tvrtka je poručila da planira udvostručiti isporuka električnih automobila sljedeće godine, cilj im je da do ožujka 2025. godine isporučuju 20.000 Onvo automobila mjesečno.

Li Auto, čiji automobili uglavnom imaju spremnik za gorivo kako bi se produžio domet vožnje, isporučio je 48.740 automobila u studenom, što je pad od 5,25 posto u odnosu na isporuke u listopadu. Do kraja studenog tvrtka je isporučila ukupno 441.995 automobila, a cilj im je da do kraja godine isporuče 480.000 vozila. Tvrtka je prethodno namjeravala isporučiti 800.000 automobila do kraja 2024. godine, ali je u lipnju promijenila planove. Aito, kojeg podržava Huawei, nije otkrio koliko je vozila isporučio u studenom, ali je 27. studenog objavio da je isporučio više od 180.000 M7 automobil, prenosi CNBC.

Usred sve intenzivnijeg rata cijena u Kini, američki proizvođač automobila Tesla snizio je cijenu svog automobila Model Y za 1.308,45 eura do 31. prosinca. Uz popust, Model Y se sada prodaje po cijeni od 31.389,93 eura.

2 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari