Platforma za rezervaciju smještaja Booking.com najavila je reorganizaciju poslovanja, signaliziravši da bi mogla gasiti radna mjesta. Analiza poslovanja tek je krenula i još nije donesena konkretna odluka, objavila je u elektronskoj poruci tvrtka, članica grupe Booking Holdings.
“Posrijedi je težak, ali nužan proaktivan korak koji bi trebao jamčiti agilnost Booking.coma u vrlo konkurentnom sektoru i inovacije usmjerene na kupce”, stoji u priopćenju.
Na kraju prošle godine Booking Holdings zapošljavao je oko 23.600 ljudi, prema godišnjem izvješću grupe koje ne sadrži odvojene podatke za Booking.com. Prošli tjedan je grupa u podnesku američkom Povjerenstvu za vrijednosne papire i burzu (SEC) napisala da će navesti više pojedinosti o vremenskom okviru reorganizacije i o njezinom vjerojatnom utjecaju na zaposlenike te na financije.
“Vjerujemo da će ta nastojanja poboljšati učinkovitost operativnih troškova, podići na višu razinu organizacijsku agilnost i osloboditi resurse za ulaganje u dodatno poboljšanje naše ponude putnicima i partnerima”, stoji u podnesku.
Booking Holdings dodao je i da će u sklopu reorganizacije modernizirati procese i sustave te optimizirati nabavu. Analiza obuhvaća samo Booking.com, ne i druge brendove, poput Pricelinea, Agode, Kayaka i OpenTablea, istaknuo je glasnogovornik tvrtke.
Krajem listopada Booking Holdings izvijestio je da su mu ukupni operativni troškovi u trećem tromjesečju bili veći za 14,3 posto nego lani, dosegnuvši 4,44 milijarde eura. Ukupni prihod porastao je pak za devet posto, na 7,40 milijardi eura. Broj noćenja uvećan je za 8,1 posto, na 299 milijuna.
Pročitajte još:
Rast prihoda pratio je u stopu bruto vrijednost rezervacija koje su dosegnule 40,20 milijardi eura, prenosi Hina. Broj noćenja uvećan je za 8,1 posto, na 299 milijuna. Neto dobit zadržala se na prošlogodišnjoj razini i iznosila je 2,31 milijardu eura.
Potražnja u Europi i brojnim azijskim zemljama za putovanjima u inozemstvo bila je stabilna i nadoknadila je slabije rezultate u segmentu domaćih putovanja u SAD-u i Kini zbog slabije osobne potrošnje u uvjetima makroekonomskih teškoća, naveli su.
3 Odgovora
Ovo je nužna mjera jer konkurencija ih stiže. Booking.com se mora mjenjati, tj reorganizirati, nisu ulagali u daljnu digitalizaciju i unapređenje poslovanja. Došlo jer vrijeme, inače će ih tržište baciti na margine.
Booking je malo krenuo zaostajati za drugim, popularnijim servisima i bilo bi im vrijeme da se pokušaju izboriti, samo mi je žao tih ljudi koji će izgubiti posao. ali šta ćemo
Ako je riječ o proaktivnom koraku koji će ih dovesti do realizacije oslobađanja resursa a koji su pak potrebni za poboljšanje raznoraznih usluga koje nude između ostalog i svojim partnerima a ne samo fizičkim korisnicima onda neka im je sa srećom.