Njemački proizvođač automobila BMW objavio je pad prodaje u 2024. godini nakon što su slične vijesti došle i iz drugih njemačkih proizvođača automobila, a ponajprije razlog leži u posustajanju prodaje na kineskom tržištu.
BMW je prošle godine zabilježio prodaju manju četiri posto od 2023., odnosno prodao je 2.450.804 automobila.
U Kini je prodaja pala čak 13,4 posto što se može pripisati teškoćama u tamošnjem gospodarstvu, no nije samo ta zemlja prouzročila glavobolju budući da je i u Njemačkoj zabilježen osjetan pad od 5,3 posto.
Zanimljivo je ipak da je BMW uspio prodati više električnih automobila no u 2023. godini. Rast je 13,5 posto na 426.594 automobila, prenosi Hina.
Podsjetimo, isti godišnji pad u 2024. zabilježio je i Mercedes koji je ukupno prodao 2,39 milijuna automobila ili četiri posto manje, a u Kini je pad prodaje bio sedam posto.
Pročitajte još:
Osim što su kinesko gospodarstvo i potrošnja bili posustalo, konkurencija kineskih proizvođača također se osjeti na rezultatima njemačkih tvrtki.
Volkswagen je prošle godine prodao 1,4 posto manje automobila svog brenda dok je isporuka u Kinu bila niža za 8,3 posto.