Većina Hrvata potrošit će više od dva tjedna godišnjeg na ljetovanje

Plaža Banje u Dubrovniku, Foto: Wikimedia Commons

Svaki treći Hrvat, odnosno 33 posto u oba slučaja, na ljetovanje će potrošiti dva ili tri tjedna godišnjeg odmora, pokazalo je koje je provela Alma Career Croatia, koja upravlja portalom MojPosao.

Više od tri tjedna, odnosno od 15 do 20 dana godišnjeg, ovoga će ljeta iskoristiti tek 12 posto ispitanika.

Općenito gledano, na ljetovanje ove godine planira ići čak 79 posto ispitanika. Kada je destinacija u pitanju, većina, točnije 71 posto, planira ići unutar Hrvatske, a tek manji broj izvan njenih granica. Neki će, premda svega devet posto, na ljetovanje i u Hrvatsku i u inozemstvo.

A oni koji ne planiraju, navode kao glavne razloge to što nemaju godišnjeg odmora preko ljeta, žive na moru pa im odlazak na ljetovanje nije potreban ili, što je ujedno bio i najčešći odgovor, nemaju financijske mogućnosti za takav luksuz.

Unatoč medijskim naslovima kako je Hrvatska za domaće turiste postala skupa destinacija, istraživanje pokazuje suprotno. Oni koji putuju van Hrvatske planiraju potrošiti više, u prosjeku 1.898 eura.

Za razliku od njih, ispitanici koji planiraju ljetovanje unutar naše zemlje planiraju potrošiti oko 1.330 eura. Također, navodi se u priopćenju, na putovanja izvan Hrvatske ispitanici potroše do sedam dana, dok su domaća putovanja rijetko tako kratka.

U istraživanju je sudjelovalo više od 600 ispitanika, među kojima su žene činile većinu, čak 90 posto. Najveći broj ih dolazi iz dobnih skupina između 41 i 50 godina (53 posto) te između 31 i 40 godina (41 posto).

Zanimljivo, u nekim američkim tvrtkama otišli su korak dalje i uveli neograničen broj dana godišnjeg odmora. Njihovi zaposlenici, međutim, prema podacima koje prenosi Alma Career Croatia, i dalje koriste manje dana odmora nego što Hrvati imaju na raspolaganju.

2 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari