U Hrvatskoj smanjena prodaja automobila na početku godine, Škoda i dalje najprivlačnija

Škoda Octavia, Foto: Emrahayvali/Pexels

U prva dva mjeseca 2025. u Hrvatskoj je prodano 8.700 novih automobila što je 2,7 posto manje no u istom razdoblju lani, navodi se u podacima koje je prikupila agencija Promocija plus.

Samo u mjesecu veljači prodano je 4.239 novih vozila što je pad od 5,5 posto na godišnjoj razini, dodaju.

Na vrhu po broju prodanih automobila u prva dva mjeseca je Škoda s brojkom od 1.182 i udjelom od 13,5 posto u ukupnoj prodaji. Volkswagen je na drugom mjestu s 989 prodanih automobila što je udio od 11,3 posto, a treći je Suzuki koji je ostvario tržišni udjel od 8,9 posto sa 779 prodanih automobila.

Među prvih pet našla se još Toyota s 585 prodanih vozila i udjelom od 6,7 posto te Dacia s brojkom od 578 automobila i 6,6 posto udjela.

Najprodavaniji model pak u veljači bio je Suzuki Vitara za koji se odlučilo 269 kupaca, a nakon toga plasirala se Škoda Octavia s brojkom od 237 prodanih primjeraka. Treća je bila Dacia Duster koju je odabrao 141 kupac.

Promocija plus navodi da je u veljači u Hrvatskoj prodan i jedan iznimno skupi Lamborghini, prenosi Hina.

Početkom ove godine nastavio se trend prema kojemu se kupci pretežito odlučuju za benzinske automobile ili hibride. U prva dva mjeseca prodano je 3.675 automobila na benzinski pogon što čini 42,2 posto ukupne prodaje i 3.576 hibridnih vozila s udjelom od 41,1 posto.

Dizel automobili u prodaji imaju udio od tek 12,3 posto. Električni automobili s 1,6 posto udjela u prodaji čak su manje zanimljivi od plinskih gdje je brojka 2,8 posto.

3 Odgovora

  1. Škoda je dobar omjer uloženog i dobivenog pa ne čudi da je uvijek pri vrhu po broju prodanih automobila

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari