U prošloj godini broj prodanih novih putničkih vozila u Hrvatskoj porastao je za 12,5 posto u odnosu na 2023. godinu došavši do brojke od 63.806 prodanih automobila.
Samo u zadnjem prošlogodišnjem mjesecu prodano je 3.642 novih automobila što je rast od 6,6 posto naspram istog mjeseca u 2023. godini, prenosi Hina podatke koje je obradila agencija Promocija plus.
Najprodavanija marka automobila u 2024. bila je Škoda na koju je otpalo 13,1 posto ukupne prodaje ili 8.412 vozila.
Drugi po udjelu u prodaji je Volkswagen s 11,6 posto ili 7.417 automobila, a na trećem je mjestu Renault s udjelom od 7,2 posto ili 4.593 prodana nova vozila.
Na četvrtom i petom mjestu slijede dva japanska proizvođača, Toyota s prodanih 4.217 automobila i udjelom od 6,6 posto te Suzuki sa 4.074 vozila i udjelom od 6,3 posto.
Među luksuznijim markama Audi je prodao 2.523, BMW 1.983 te Mercedes 1.237 nova automobila. Prodana su i 425 Porschea te 601 automobil Tesle.
Pročitajte još:
U prosincu je vodeći model po prodaji bio Suzuki Vitara za kojeg se opredijelilo 150 kupaca, a slijedi kineski MG ZS kojih je prodano 147 komada te Škoda Octavia za koju se našao 141 kupac. Tik iza je Volkswagen T-Cross s brojkom od 140 te Citroen C3 kojih je prodano 137 primjeraka.
Automobili na benzin su činili gotovo polovicu ukupne prodaje ili 47,9 posto, odnosno 30.535 komada. Za hibridna vozila opredijelilo se 19.263 kupaca što čini udio od 30,2 posto. Na dizel vozila otpalo je 10.685 primjeraka ili 16,7 posto ukupne prodaje dok su električna vozila našla tek 1.915 kupaca što čini tri posto ukupne prodaje. Na vozila na plin otpada 2,2 posto ili 1.408 prodanih primjeraka.
Jedan odgovor
Simply clever, najbolja