Stellantis je objavio da će ubrzati lansiranje nove hibridne verzije svog najprodavanijeg kamioneta Ram prije nego što počne proizvoditi električnu verziju tog vozila, kao razlog za to naveo je usporavanje potražnje za električnim vozilima.
Proizvođač automobila je rekao da će kupci moći naručiti novi Ram 1500 Ramcharger u prvoj polovici sljedeće godine, dok će Ram 1500 baterijski električni laki kamionet biti lansiran 2026. godine. Električna verzija je inače trebala biti lansirana u prvoj polovici 2025. godine. Francusko-talijanski proizvođač naveo je ogromno zanimanje kupaca kao još jedan čimbenik koji je utjecao na ubrzano lansiranja hibridne verzije.
Proizvođači automobila usmjerili su svoju pozornost na lansiranje hibridnih modela jer potražnja za električnim vozilima usporava zbog visokih kamata i nedostatka odgovarajuće infrastrukture za punjenje. Globalna automobilska industrija također očekuje da će novi američki predsjednik Donald Trump povući zakone usmjerene na povećanje proizvodnje električnih vozila.
I Honda Motor se fokusira na hibridna vozila, a cilj joj je udvostručiti svoju globalnu prodaju hibridnih automobila na 1,3 milijuna vozila godišnje do 2030. u odnosu na razine iz 2023. godine. To bi im trebalo pomoći da kasnije lakše prijeđu na električna vozila kada takvi automobili postanu popularniji.
Od 2026. godine Honda će početi ugrađivati nove, štedljivije hibridne sustave za kompaktne i modele srednje veličine, obnavljajući motore i tehnologije upravljanja, objavila je tvrtka. Potražnja za benzinsko-električnim hibridnim automobilima raste, posebno na Hondinom najvećem tržištu, a to je Sjeverna Amerika, dok istodobno usporava ekspanzija električnih vozila.
Međutim, Honda i dalje planira povećati proizvodnju električnih vozila na više od dva milijuna do 2030. i prodavati samo električna vozila te vozila s gorivnim ćelijama do 2040. godine, prenosi Reuters.
“Hibridi će služiti kao most dok električna vozila ne postanu popularnija i ne počnu se više koristiti. Možda će vam Toyotin Prius pasti na pamet kada razmišljate o hibridima, ali vjerujem da to možemo promijeniti”, rekao je šef automobilskih operacija Honde Katsuto Hayashi. Dodao je da Honda nije planirala modificirati svoje razvojne i investicijske strategije kao odgovor na Trumpovu politiku.
Pročitajte još:
Upotrebom više zajedničkih dijelova za različite modele, Honda će smanjiti troškove i udvostručiti bruto dobit po vozilu za hibridna vozila u proizvodnim pogonima u SAD-u nakon 2027. godine. Honda nije otkrila koji su im ciljevi, odnosno po čemu će njihova vozila biti ista ili bolja od drugih popularnih hibridnih automobila.
U Kini, gdje se strani brendovi bore s konkurencijom lokalnih proizvođača električnih vozila kao što je BYD, Honda se fokusira na električna vozila, ali će također lansirati i nove hibride.
Jedan odgovor
Od svih novih opcija iskreno hibridi su mi najbolji