Raste potražnja za Hrvatskom na velikim turističkim tržištima

Hina/ Tatjana Miščančuk
Romeo Draghiccio s njemačkim novinarima, Foto: HINA/Tatjana Miščančuk

Potražnja za Hrvatskom veća je nego u 2023. na turističkim tržištima Skandinavije i Baltika, Njemačke, Francuske, Češke i Slovačke te Kine pa se očekuje i veći turistički promet, ističu direktori predstavništava Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Direktor HTZ-a za Skandinaviju i Baltik Vedran Sušić kaže da će na veću potražnju utjecati uspješan nastup Baby Lasagne na Eurosongu, a dodao je i da su s veleposlanstvom u Švedskoj pojačali promotivne aktivnosti na tom tržištu zbog natjecanja, prenosi Hina. Među svim skandinavskim zemljama iz Švedske je prema Hrvatskoj najveći turistički promet, a iz baltičkih zemalja, odakle se također najavljuju nove sezonske aviolinije za 2024., pojedinačno su još male brojke, no ukupno ih nije tako malo.

“Na tim tržištima turistička Hrvatska raste iz godine u godinu i krećemo se u dobrom smjeru, a kako i avioprijevoznici otvaraju nove linije to pokazuje zanimanje za nas. Sve više se uključuju individualni turisti i to sa značajnijim porastima od oko 20 posto, ali i u odnosu na organizirane grupe”, rekao je Sušić.

“Prvi puta ove godine će mladi iz Stockholma, njih na stotine, doći u Split ovo ljeto u srpnju, na svoj tzv. Stockholm week, koji provode izvan zemlje, i već se naveliko kupuju aviokarte za Split te je to trenutačno najveći trend, ljetovanje u Hrvatskoj, među njihovim mladim turistima”, najavljuje.

Najveća konkurencija Hrvatskoj na skandinavskom tržištu su Španjolska, Grčka i Turska, ali imaju sličan rast kao i u Hrvatskoj, s time da je u 2023. imala i veći porast i posjetu u postocima nego Grčka. U Njemačkoj se pak vidi određeni utjecaj nogometnog Eura na turističku potražnju, kaže direktor HTZ-a u toj zemlji Romeo Draghicchio.

HINA/ Tatjana Miščančuk
Miodrag Mlačić s češkim novinarima, Foto: HINA/ Tatjana Miščančuk

“Dobro smo konsolidirani na tom tržištu i možemo i ove godine očekivati dobar rezultat, što je već vidljivo od početka godine, a trenutačno je Hrvatska među prve četiri strane zemlje za ljetne odmore Nijemaca. Dugo godina radimo intenzivno na imidžu i promociji turizma, ove godine ima i više letova nego lani, pa i za Berlin”, ističe.

Smatra da su važne i razne marketinške aktivnosti HTZ-a na tom tržištu za potporu sportu, ali i drugim atrakcijama, čega je dio i otvaranje hrvatskog paviljona u najpoznatijem njemačkom zabavnom parku Europapark, piše Hina.

“Puno veća potražnja za Hrvatskom nego lani primjetna je u Francuskoj i mislim da možemo ove godine očekivati rekordne brojke, što pokazuju prva četiri mjeseca s rastom dolazaka većim od 30 posto u odnosu na 2023.”, rekla je direktorica HTZ predstavništva u toj zemlji Danijela Mihalić Đurica i dodala da je ove godine cijela Francuska pokrivena letovima za Hrvatsku te da će na promet utjecati i Olimpijada u Parizu.

Direktor HTZ predstavništva za Češku i Slovačku Miodrag Mlačić smatra da Hrvatska ima stabilnu poziciju na tom tržištu i napominje da su češki turisti sve zahtjevniji i da traže kvalitetne smještaje bez obzira na cijenu. Iz Slovačke se također očekuje dobra, pa moguće i rekordna posjeta ove godine, čemu će pridonijeti, novi letovi i novi vlak iz Bratislave do Splita.

Direktorica HTZ-a u Kini Franka Gulin kaže da se nakon pandemijskih godina može ponovo normalno raditi na kineskom tržištu i da je primjetno da se turisti iz Kine vraćaju u Europu, pa tako i u Hrvatsku. Dodaje da nećemo brzo stići 2019., kada su Kinezi, ali i turisti iz Indonezije, Malezije te sličnih tržišta rekordno dolazili, no trend je pozitivan.

9 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari