Prihodi Bertelsmanna stagniraju zbog oslabljenog tržišta TV oglašavanja

Televizija, ilustracija. Foto: Photography Maghradze/Pexels

Njemačka medijska i izdavačka grupa Bertelsmann izvijestila je da joj je prihod stagnirao u 2023. godini zbog slabog tržišta televizijskog oglašavanja koje je neutraliziralo bolje rezultate u poslovanju s izdavaštvom.

Bertelsmannov prihod iznosio je lani 20,2 milijarde eura i bio je gotovo nepromijenjen u odnosu na 2022. godinu. Kada se isključe promjene valutnih tečajeva i prodaja odnosno kupnje imovine porastao je za 0,8 posto.

Dobit grupe Bertelsmann porasla je pak za 26 posto, prenosi Hina, na 1,33 milijarde eura, zbog prihoda od prodaje kompanije za marketinšku analizu Majorel.

Prihod RTL grupe pao je lani za 5,1 posto, na 6,85 milijarde eura zbog “izazovnih” tržišta televizijskog oglašavanja, posebno u Njemačkoj, stoji u izvješću.

Prodaja oglasnog prostora pala je u 2023. godini budući da su inflacija i više cijene energije smanjile budžete kompanija za oglašavanje.

Slabije rezultate u televizijskom oglašavanju nadoknadio je rast prihoda od 7,3 posto u izdavačkoj kući Penguin Random House, na 4,53 milijarde eura.

U procjenama za 2024. godinu izvršni direktor grupe Thomas Rabe naglasio je dobar početak u prvom kvartalu, uz kontinuirano slabljenje inflacije i oporavak kupovne moći građana, uključujući i Njemačku.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari